Gå til innhold

Farlige stråler av mobiltelefon?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I det siste har jeg sovnet med mobilen rett vedsina meg, noen ganger rett ved hode. Er dette farlig? Kan jeg få skadelige stråler i meg av det? har blitt fortalt det, så lurer på dette.

Takk for svar! :)

Endret av T0na
Videoannonse
Annonse
Gjest klyyyyy
Skrevet (endret)

Du er jo omgitt av stråling uansett hvor du er.

Nei det er ikke farlig.

Endret av klyyyyy
Skrevet

Stråling er ikke bra lizm, men jeg vil ikke si at det er direkte farlig, før du har ekstreme mengder med stråling på en gang

Skrevet

Risikoen for brann er litt verre.

Skrevet

Risikoen for brann er litt verre.

Mobilen min ble FARLIG varm en gang når jeg ladet den under puta, og jeg har IPhone 4S, så er helt ny.... Hett tips; ikke lad mobilen under puta

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å smile litt av folk som påsto at de reagerte på mobiler, og tenkte at det sikkert var psykisk. Helt til jeg fikk hodepine av mobilen selv. Dette er nok en sånn ting en må oppleve selv, før en tror på det.

Hvis du ha mobilen ved senga, så legg den iallfall ved fotenden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å smile litt av folk som påsto at de reagerte på mobiler, og tenkte at det sikkert var psykisk. Helt til jeg fikk hodepine av mobilen selv. Dette er nok en sånn ting en må oppleve selv, før en tror på det.

Det er bare du som ikke forstår hva det vil si at det er psykisk. Det betyr ikke at ikke smertefølelsen er reell for dem som opplever det, men at årsaken ikke er den de tror den er. Hvis du var med i en blindtest og skulle gjette når du er i nærheten av en påslått mobiltelefon ut fra når du får hodepine ville du imidlertid ikke klare det. Dette er undersøkt allerede, og effekten er der bare når folk vet eller tror at de blir utsatt for stråling.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for svar alle sammen

:) det er altså sånn at jeg er veldig mye med telefonen. Som altså er iphone4s. Går rundt med den i handa omtrent hele tiden. Så vet ikke om det er så bra....

Endret av T0na
Skrevet

Solstråler er mye skumlere.

Dette kan du jo teste ganske lett. Hadde du vært villig til å prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...