Gå til innhold

Kosemage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett flere her inne nevne at de har kosemage. Betyr det at en har kost seg med for mye mat eller at magen er god å kose med? Alt en skal lure på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett flere her inne nevne at de har kosemage. Betyr det at en har kost seg med for mye mat eller at magen er god å kose med? Alt en skal lure på :fnise:

Det betyr begge deler her jeg erfart. Når de slutter å syns magen er koslig er det ikke kosemage lenger, men de syns man er fet.

Jeg pådro meg kosemage etter jul siden det var så inmari mye mat hos svigers.(Man må være høflig og spise.) Og det var kosemage i en ca tre-fire uker. Etter det(i februar) var det endel kommentarer om at hun likte meg bedre "i god form".Så da bør man deffe litt.

Iallefall er det ikke bra for helsa med kosemage.

Nå var det påske og da var det marsipan og sånt igjen, og da ble jeg advart mot å få "ny kosemage" hvis jeg spiste kolibristenger hver dag...

Så for min del er konklusjonen at kosemage er akseptert så lenge man trimmer den vekk igjen etter en stund og ikke blir fet.

Når man blir fet er det for kvinners del gått over fra kosemage til muffintop som stikker ut over sidene av buksekanten.Og det er somregel ikke så pent.

Men når det er sagt så er det penere med kvinner som har putemage enn med de som slanker seg så de ligner på et stativ til å henge klær på.

Noen damer med muffintop trenger rett og slett bare å skaffe seg andre bukser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr begge deler her jeg erfart. Når de slutter å syns magen er koslig er det ikke kosemage lenger, men de syns man er fet.

Jeg pådro meg kosemage etter jul siden det var så inmari mye mat hos svigers.(Man må være høflig og spise.) Og det var kosemage i en ca tre-fire uker. Etter det(i februar) var det endel kommentarer om at hun likte meg bedre "i god form".Så da bør man deffe litt.

Iallefall er det ikke bra for helsa med kosemage.

Nå var det påske og da var det marsipan og sånt igjen, og da ble jeg advart mot å få "ny kosemage" hvis jeg spiste kolibristenger hver dag...

Så for min del er konklusjonen at kosemage er akseptert så lenge man trimmer den vekk igjen etter en stund og ikke blir fet.

Når man blir fet er det for kvinners del gått over fra kosemage til muffintop som stikker ut over sidene av buksekanten.Og det er somregel ikke så pent.

Men når det er sagt så er det penere med kvinner som har putemage enn med de som slanker seg så de ligner på et stativ til å henge klær på.

Noen damer med muffintop trenger rett og slett bare å skaffe seg andre bukser.

Dessuten liker jeg kolibristenger.Så jeg bare deler dem i fire, og da kan man spise "en" hver dag i påsken allikevel :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at magen henger over buksa. Det er kjempestygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid trodd at en kosemage kalles nettopp det fordi den er god å legge seg inntil og kose og klemme på. Morsomt at det også kan bety at man har kost seg så mye at den har dukket opp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg forbinder "kosemage" med menn jeg, da. Det leser jeg om rett som det er, at jenter (eller kanskje helst voksne damer) heller vil ha en mann med "kosemage" enn "sixpack" og harde muskler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker litt mage på min kjæreste :) men ølmage er turn off... min mage er heller ikke noe alldeles flat syn, men ble aldri dumpet pga det ( så vidt jeg vet ) .

six pack er et fint syn, men ville velge bort mann med slikt... og nei, har ikke dårlig selvtillit, men en for trent mann er for hard å klemme på og turn off.

det er min personlig mening i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Drue

Sin eigen eller hjå ein mann? ;)

Sin eigen! Menn (eg snakkar for alle) bryr seg eigentleg ikkje om damemagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sin eigen! Menn (eg snakkar for alle) bryr seg eigentleg ikkje om damemagar.

Gjer dei ikkje? Mi erfaring er at menn er opptekne av heile kroppen, magen inklusive :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

Gjer dei ikkje? Mi erfaring er at menn er opptekne av heile kroppen, magen inklusive :).

Da har du ikkje noko erfaring med menn, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Da har du ikkje noko erfaring med menn, trur eg.

Kan hende eg har drøymt om alle opplevingane? Eg skal moderera meg litt. I hovudsak er det vel andre kroppsdelar dei har vore meir interessert i enn magen :ler: . No er me på språkforumet, så eg trur det er best ikkje å skriva meir om dette.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...