Gå til innhold

jeg har så mye lekser!

Fremhevede innlegg

Gjest dritt lei
Skrevet

hvordan skal jeg overleve denne kvelden??? det er så vanskelig tilegg :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt unødvendig innlegg kanskje? Men oh well.. Har sykt mye lekser selv, mitt tips; sett opp en plan der du f. eks gjør lekser i en halvtime, tar 5 min pause, en ny lekse i en halvtime, 5 min pause, eller ett eller annet sånn :)

Kom deg unna tv'n, finn en behagelig posisjon på et sted du konsentrerer deg, ta de noe godt å tygge på og prøv å kose deg litt samtidig! good luck :)

Skrevet

Alle som går på skolen har lekser! Slutt med sutringen og bare gjør dem i stedet for. Forstår du dem ikke spør du bare etter hjelp! Lykke til!

• Liker 2
Gjest dritt lei
Skrevet

Alle som går på skolen har lekser! Slutt med sutringen og bare gjør dem i stedet for. Forstår du dem ikke spør du bare etter hjelp! Lykke til!

Enkeltfor deg å si. jeg er dritt lei lekser fordi hele barneskolen satt jeg fra jeg skulle komme hjem til jeg skulle legge med lekser, og nå prøver jeg forberede meg til stor prøve men SVARET STÅR IKKE I BOKA!!!! faen heller stryker jeg på den er livet mitt over

ok, trenger hjelp, når utholdeneten bedres synker hvilepulsen hva skjer i kroppen da?? det står ikke!!! omg

Skrevet (endret)

Bare stå på videre! Livet er hardt og vanskelig noen ganger :gjeiper:

Endret av ViaVitae
Gjest Vazquez
Skrevet

Hvis du leser det som står i boka og følger med i pensum bør det gå fint. Å sutre kommer du ingen vei med.

• Liker 2
Skrevet

leksene er ikke det viktigste, prøver og innlevering er det som teller :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette på kropp og helse å gjøre?

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Da får du google deg til svaret isteden. Herregud.

Skrevet

Hva har dette på kropp og helse å gjøre?

må innrømme jeg lurte på det samme

Skrevet (endret)

lykke til hvertfall :)

Endret av 123sport
Gjest Vazquez
Skrevet (endret)

leksene er ikke det viktigste, prøver og innlevering er det som teller :)

Alt ''teller''. Gjør man ikke lekser får man ikke gode karakterer med mindre man er usedvanlig intelligent fra før av. Og ikke kom her og prøv å si noe annet.

Endret av Vazquez
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet den følelsen at jeg aldri kommer til bli ferdig med leksene, vi har mye lekser også. Så sluttet jeg bare å gjøre leksene, det er ikke alltid læreren sjekker de, og man må ha mange anmerkinger for å gå ned i karakter :)

Gjest dritt lei
Skrevet

Da får du google deg til svaret isteden. Herregud.

du trenger ikke være så frekk, har prøvd å søke men står ikke et eneste sted. du har vel ikke noe å gjørr så enkelt for deg å si :)

Gjest badeand1
Skrevet

du trenger ikke være så frekk, har prøvd å søke men står ikke et eneste sted. du har vel ikke noe å gjørr så enkelt for deg å si :)

Kan jo spørre noen her hvis du ikke finner noe. :)

Gjest dritt lei
Skrevet

Jeg vet den følelsen at jeg aldri kommer til bli ferdig med leksene, vi har mye lekser også. Så sluttet jeg bare å gjøre leksene, det er ikke alltid læreren sjekker de, og man må ha mange anmerkinger for å gå ned i karakter :)

problemet er at det er øving til en stor prøve og må ha svaret på spørsmålet men det står ikke!! for lærern sa spørsmålet ville komme men kommer til å gå til helvete uansett

Gjest Vazquez
Skrevet

Totalt feil innstilling. Du har misforstått hele poenget med skolen. Synd du først forstår det når det gjelder.

Gjest dritt lei
Skrevet

Kan jo spørre noen her hvis du ikke finner noe. :)

jeg har jo gjort det. spørsmålet er når vi trener synker hvilepulsen forklar hva som skjer i kroppen

Skrevet

Enkeltfor deg å si. jeg er dritt lei lekser fordi hele barneskolen satt jeg fra jeg skulle komme hjem til jeg skulle legge med lekser, og nå prøver jeg forberede meg til stor prøve men SVARET STÅR IKKE I BOKA!!!! faen heller stryker jeg på den er livet mitt over

ok, trenger hjelp, når utholdeneten bedres synker hvilepulsen hva skjer i kroppen da?? det står ikke!!! omg

Jeg har gjort mer lekser enn de fleste pga omskolering, hadde jeg sutra like mye som deg hadde jeg aldri blittt ferdig med skolegangen. Syns du d er vanskelig spør du bare etter hjelp!

Skrevet

Du virker en smule hysterisk. Jeg har sittet med lekser hele kveld selv; prøve i to kapitler på torsdag, innlevering til i morgen og en innlevering til fredag. Det er dessverre slik livet er. Heldigvis er det sommerferie om 1,5 mnd; du får se fremover til det ;)

Står ikke svaret i boka så får du google det eller spørre en lærer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...