Gjest dritt lei Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 hvordan skal jeg overleve denne kvelden??? det er så vanskelig tilegg
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Litt unødvendig innlegg kanskje? Men oh well.. Har sykt mye lekser selv, mitt tips; sett opp en plan der du f. eks gjør lekser i en halvtime, tar 5 min pause, en ny lekse i en halvtime, 5 min pause, eller ett eller annet sånn Kom deg unna tv'n, finn en behagelig posisjon på et sted du konsentrerer deg, ta de noe godt å tygge på og prøv å kose deg litt samtidig! good luck
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Alle som går på skolen har lekser! Slutt med sutringen og bare gjør dem i stedet for. Forstår du dem ikke spør du bare etter hjelp! Lykke til! 2
Gjest dritt lei Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Alle som går på skolen har lekser! Slutt med sutringen og bare gjør dem i stedet for. Forstår du dem ikke spør du bare etter hjelp! Lykke til! Enkeltfor deg å si. jeg er dritt lei lekser fordi hele barneskolen satt jeg fra jeg skulle komme hjem til jeg skulle legge med lekser, og nå prøver jeg forberede meg til stor prøve men SVARET STÅR IKKE I BOKA!!!! faen heller stryker jeg på den er livet mitt over ok, trenger hjelp, når utholdeneten bedres synker hvilepulsen hva skjer i kroppen da?? det står ikke!!! omg
LexSuperior Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 (endret) Bare stå på videre! Livet er hardt og vanskelig noen ganger :gjeiper: Endret 10. april 2012 av ViaVitae
Gjest Vazquez Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Hvis du leser det som står i boka og følger med i pensum bør det gå fint. Å sutre kommer du ingen vei med. 2
123sport Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 leksene er ikke det viktigste, prøver og innlevering er det som teller
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Hva har dette på kropp og helse å gjøre? 1
Gjest badeand1 Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Da får du google deg til svaret isteden. Herregud.
123sport Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Hva har dette på kropp og helse å gjøre? må innrømme jeg lurte på det samme
123sport Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 (endret) lykke til hvertfall Endret 10. april 2012 av 123sport
Gjest Vazquez Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 (endret) leksene er ikke det viktigste, prøver og innlevering er det som teller Alt ''teller''. Gjør man ikke lekser får man ikke gode karakterer med mindre man er usedvanlig intelligent fra før av. Og ikke kom her og prøv å si noe annet. Endret 10. april 2012 av Vazquez
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Jeg vet den følelsen at jeg aldri kommer til bli ferdig med leksene, vi har mye lekser også. Så sluttet jeg bare å gjøre leksene, det er ikke alltid læreren sjekker de, og man må ha mange anmerkinger for å gå ned i karakter
Gjest dritt lei Skrevet 10. april 2012 #14 Skrevet 10. april 2012 Da får du google deg til svaret isteden. Herregud. du trenger ikke være så frekk, har prøvd å søke men står ikke et eneste sted. du har vel ikke noe å gjørr så enkelt for deg å si
Gjest badeand1 Skrevet 10. april 2012 #15 Skrevet 10. april 2012 du trenger ikke være så frekk, har prøvd å søke men står ikke et eneste sted. du har vel ikke noe å gjørr så enkelt for deg å si Kan jo spørre noen her hvis du ikke finner noe.
Gjest dritt lei Skrevet 10. april 2012 #16 Skrevet 10. april 2012 Jeg vet den følelsen at jeg aldri kommer til bli ferdig med leksene, vi har mye lekser også. Så sluttet jeg bare å gjøre leksene, det er ikke alltid læreren sjekker de, og man må ha mange anmerkinger for å gå ned i karakter problemet er at det er øving til en stor prøve og må ha svaret på spørsmålet men det står ikke!! for lærern sa spørsmålet ville komme men kommer til å gå til helvete uansett
Gjest Vazquez Skrevet 10. april 2012 #17 Skrevet 10. april 2012 Jeg vet den følelsen at jeg aldri kommer til bli ferdig med leksene, vi har mye lekser også. Så sluttet jeg bare å gjøre leksene, det er ikke alltid læreren sjekker de, og man må ha mange anmerkinger for å gå ned i karakter Totalt feil innstilling. Du har misforstått hele poenget med skolen. Synd du først forstår det når det gjelder.
Gjest dritt lei Skrevet 10. april 2012 #18 Skrevet 10. april 2012 Kan jo spørre noen her hvis du ikke finner noe. jeg har jo gjort det. spørsmålet er når vi trener synker hvilepulsen forklar hva som skjer i kroppen
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2012 #19 Skrevet 10. april 2012 Enkeltfor deg å si. jeg er dritt lei lekser fordi hele barneskolen satt jeg fra jeg skulle komme hjem til jeg skulle legge med lekser, og nå prøver jeg forberede meg til stor prøve men SVARET STÅR IKKE I BOKA!!!! faen heller stryker jeg på den er livet mitt over ok, trenger hjelp, når utholdeneten bedres synker hvilepulsen hva skjer i kroppen da?? det står ikke!!! omg Jeg har gjort mer lekser enn de fleste pga omskolering, hadde jeg sutra like mye som deg hadde jeg aldri blittt ferdig med skolegangen. Syns du d er vanskelig spør du bare etter hjelp!
Gjest Skrevet 10. april 2012 #20 Skrevet 10. april 2012 Enkeltfor deg å si. jeg er dritt lei lekser fordi hele barneskolen satt jeg fra jeg skulle komme hjem til jeg skulle legge med lekser, og nå prøver jeg forberede meg til stor prøve men SVARET STÅR IKKE I BOKA!!!! faen heller stryker jeg på den er livet mitt over ok, trenger hjelp, når utholdeneten bedres synker hvilepulsen hva skjer i kroppen da?? det står ikke!!! omg Du virker en smule hysterisk. Jeg har sittet med lekser hele kveld selv; prøve i to kapitler på torsdag, innlevering til i morgen og en innlevering til fredag. Det er dessverre slik livet er. Heldigvis er det sommerferie om 1,5 mnd; du får se fremover til det Står ikke svaret i boka så får du google det eller spørre en lærer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå