Gå til innhold

Lærevansker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid slitt på skolen. Jeg har slitt, streva og snubla meg gjennom skolen helt siden barneskola. Det har alltid tært på meg fordi det hele tiden sitter i bakhodet: jeg er dum.

Men jeg klarte nå å sta-beise meg gjennom en bachelorgrad og har nå en potet-tittel. Det var siste året på bachelor studiet mitt at det plutselig slo meg at jeg kanskje har lærevansker av noe slag. Hvordan finner jeg i så fall ut om jeg har det? Går jeg til legen?

Jeg har lyst å studere mer, men da tror jeg at jeg må ta tak i evt. lærevansker eller rett og slett slå meg til ro med at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffa og ta til takke med potet-tittelen:\

Så; åssen går jeg frem for å få en utredning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med fastlegen din om at du sliter med læring, så kan h*n hjelpe deg med å finne noen som kan utrede deg.

Det er heller ikke dermed sagt at du har lærevansker. Jeg sleit meg gjennom skolen jeg også og mister interessen veldig fort om det ikke er noe som jeg oppfatter som veldig interessant. Jeg ble diagnosert med konsentrasjonsvansker, men klarer meg helt greit i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...