Gå til innhold

Kyniske damer på byen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på byen forrige helg og møtte ei dame, jeg satt i baren alene. Ei dame kommer etter en stund bort til meg og begynner å danse med å vrikke etc. Ok, så jeg blir med å danse litt. Etterhvert vil hun stikke av med meg, jeg spør om å få nummeret hennes isteden slik at jeg kan kontakte henne senere. Ds bare stikker hun og blir sur. Jeg var nok bortkastet tid.

Altså jeg er jomfru, så jeg tør ikke å bare bli med ei jente hjem uten å kjenne henne i det hele tatt så jeg ville treffe henne senere. Er det sånn at på byen så er alle uansett bare ute etter et raskt ligg uansett kjønn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på byen i helga og er absolutt ikke på jakt etter et kjapt nummer. Jeg hadde sett på det som veldig positivt om en mann spurte om telefonnummeret mitt. Hadde da regnet med at han gjerne ville treffe meg igjen og i edru tilstand. Hadde jeg ikke hørt noe så vet jeg jo bare at han er en av de som sniker seg unna ved å be om telefonnummer. Ikke verdt noe som helst.

Skrevet (endret)

de fleste er nok ikke sånn

Endret av the_lilly
Skrevet

Om jeg er ikke på byen for akkurat å finne varig forhold men nei, deffinitivt ikke ONS. Det er bare koselig at han vil treffe meg senere på dagtid ... Du kom borti feil dame du.. tror ikke at de fleste er slik..

AnonymBruker
Skrevet

Var på byen forrige helg og møtte ei dame, jeg satt i baren alene. Ei dame kommer etter en stund bort til meg og begynner å danse med å vrikke etc. Ok, så jeg blir med å danse litt. Etterhvert vil hun stikke av med meg, jeg spør om å få nummeret hennes isteden slik at jeg kan kontakte henne senere. Ds bare stikker hun og blir sur. Jeg var nok bortkastet tid.

Altså jeg er jomfru, så jeg tør ikke å bare bli med ei jente hjem uten å kjenne henne i det hele tatt så jeg ville treffe henne senere. Er det sånn at på byen så er alle uansett bare ute etter et raskt ligg uansett kjønn?

Mange er bare ute etter et ligg, ja. Ikke bli med disse tøsene hjem. Finn deg heller en dame på Sukker.

AnonymBruker
Skrevet

Mange er slik, men enda flere er ordentlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...