Gå til innhold

Florettes treningsdagbok


florette

Anbefalte innlegg

Etter å ha ligget på latsiden de siste ukene, samt halvannen ekstra kilo etter alt smågodtet i påsken (shame on me!), kom jeg meg endelig tilbake på Elixia igjen :) DIGG!!

Selvom det ikke ble den lengste økta, så føler jeg at den ble effektiv.

15min oppvarming på tredemølla - rask gange med noe stigning

30min div. styrkeøvelser - rumpe, legg og lår

Noe uttøying.

I morgen skal jeg tilbake, og tenkte meg da på å løpe litt intervaller (får se hvor støl jeg er, knis!) og styrke mage/rygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 økter på ei uke, synes jeg er en veldig bra start etter flere late uker.. Nå gjenstår det bare å få kommet i gang med å spise sunt, men det er vanskeligere enn jeg trodde.. Hvorfor skal sjokolade og potetgull friste så veldig i butikken?

Målet mitt med treningen er:

  • Få mer energi
  • Gå ned noen kilo
  • Stramme opp og få mer markerte muskler

Kommer til å bli en utfordring å komme seg opp og ned trappa her i morgen, har jeg på følelsen. Ikke en fordel å bo i 3.etasje når man er støl som fy..!

Nei, her får man komme i gang med dagens rydding, også snart en liten kopp med kaffe! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

3 økter på ei uke, synes jeg er en veldig bra start etter flere late uker.. Nå gjenstår det bare å få kommet i gang med å spise sunt, men det er vanskeligere enn jeg trodde.. Hvorfor skal sjokolade og potetgull friste så veldig i butikken?

Målet mitt med treningen er:

  • Få mer energi
  • Gå ned noen kilo
  • Stramme opp og få mer markerte muskler

Kommer til å bli en utfordring å komme seg opp og ned trappa her i morgen, har jeg på følelsen. Ikke en fordel å bo i 3.etasje når man er støl som fy..!

Nei, her får man komme i gang med dagens rydding, også snart en liten kopp med kaffe! :kaffekopp:

Målene kommer du helt sikkert til å klare, ihvertfall hvis du fortsetter sånn. Sjokolade kan være skikkelig vanskelig å motstå noen ganger, men på en annen side så "tåler" man jo flere uplanlagte utskeielser hvis man trener. Sånn tenker ihvertfall jeg, og har klart å gå ned masse selv om jeg flere ganger har spist godteri også midt i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og takk for tilbakemelding!! :)

Heldigvis er jeg glad i mørk sjokolade, så det er jo ikke akkurat det verste..! Men allikevel skulle jeg ønske at det var mye lettere å gå forbi godterihylla, litt irriterende at det befinner seg like ved kassen, så man må forbi..

....

Nå begynner det å bli ganske sent, så jeg får legge meg å sove litt. Jobb i morgen tidlig, før det endelig er helg! :D

God natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...