florette Skrevet 10. april 2012 #1 Del Skrevet 10. april 2012 Etter å ha ligget på latsiden de siste ukene, samt halvannen ekstra kilo etter alt smågodtet i påsken (shame on me!), kom jeg meg endelig tilbake på Elixia igjen DIGG!! Selvom det ikke ble den lengste økta, så føler jeg at den ble effektiv. 15min oppvarming på tredemølla - rask gange med noe stigning 30min div. styrkeøvelser - rumpe, legg og lår Noe uttøying. I morgen skal jeg tilbake, og tenkte meg da på å løpe litt intervaller (får se hvor støl jeg er, knis!) og styrke mage/rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 12. april 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 12. april 2012 3 økter på ei uke, synes jeg er en veldig bra start etter flere late uker.. Nå gjenstår det bare å få kommet i gang med å spise sunt, men det er vanskeligere enn jeg trodde.. Hvorfor skal sjokolade og potetgull friste så veldig i butikken? Målet mitt med treningen er: Få mer energiGå ned noen kiloStramme opp og få mer markerte muskler Kommer til å bli en utfordring å komme seg opp og ned trappa her i morgen, har jeg på følelsen. Ikke en fordel å bo i 3.etasje når man er støl som fy..! Nei, her får man komme i gang med dagens rydding, også snart en liten kopp med kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 12. april 2012 #3 Del Skrevet 12. april 2012 3 økter på ei uke, synes jeg er en veldig bra start etter flere late uker.. Nå gjenstår det bare å få kommet i gang med å spise sunt, men det er vanskeligere enn jeg trodde.. Hvorfor skal sjokolade og potetgull friste så veldig i butikken? Målet mitt med treningen er: Få mer energiGå ned noen kiloStramme opp og få mer markerte muskler Kommer til å bli en utfordring å komme seg opp og ned trappa her i morgen, har jeg på følelsen. Ikke en fordel å bo i 3.etasje når man er støl som fy..! Nei, her får man komme i gang med dagens rydding, også snart en liten kopp med kaffe! Målene kommer du helt sikkert til å klare, ihvertfall hvis du fortsetter sånn. Sjokolade kan være skikkelig vanskelig å motstå noen ganger, men på en annen side så "tåler" man jo flere uplanlagte utskeielser hvis man trener. Sånn tenker ihvertfall jeg, og har klart å gå ned masse selv om jeg flere ganger har spist godteri også midt i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 12. april 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 12. april 2012 Hei på deg, og takk for tilbakemelding!! Heldigvis er jeg glad i mørk sjokolade, så det er jo ikke akkurat det verste..! Men allikevel skulle jeg ønske at det var mye lettere å gå forbi godterihylla, litt irriterende at det befinner seg like ved kassen, så man må forbi.. .... Nå begynner det å bli ganske sent, så jeg får legge meg å sove litt. Jobb i morgen tidlig, før det endelig er helg! :D God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå