Gå til innhold

Er det noen som har prøvd dette ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var en kveld vi fant ut at vi skulle prøve noe nytt . Vi så det på tv 1000 at han tok spraykrem å spraya på musa og puppene til henne å så slikka han henne etter på . Vi hadde noe rester igjen av spraykremen så han spraya å slikka meg , det føltes svalt å herlig ut jeg gjorde det også på han å sugde i vei, vi syntes det var herlig begge to . Det må dere prøve en gang .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spraykrem i underlivet blir veldig fort luktende surt, bare sånn til opplysning. Ellers er det morsomt 8)

Skrevet
Spraykrem i underlivet blir veldig fort luktende surt' date=' bare sånn til opplysning. Ellers er det morsomt 8)[/quote']

:o Skal vel ikke la den sitte lenge vel...? Poenget er vel å spraye og deretter slikke i ganske rask rekkefølge :lol:

Høres morsomt ut, men jeg er ikke så glad i krem - tror du vaniljesaus funker??? :sjarmor:

Skrevet

Finns det noe mer kalorifattig man kan slurpe i seg? Hva med rotmos? Reven gulrot?

Skrevet

Pytt med kalorier. Jeg for min del tenkte på å kjøpe et glass body painting med nougat creme. Elsker sjokolade og nougat :sjarmor:

Før jul stod jeg og kikket på et fint glass med pensel og det hele, - og tenkte på å kjøpe det i julegave til min kollega. Mon tro hva hun hadde sakt til det?! - faktisk var det hun som satt meg på idéen i første omgang :blunke:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Finns det noe mer kalorifattig man kan slurpe i seg? Hva med rotmos? Reven gulrot?

:D Hva med youghurtdip? Youghurt er jo bra for bakteriefloraen i skjeden, også, så kan du alternere med gulrøtter, tunge, stangselleri, pikk, agurk, tunge, blomkål :o osv.... *bilder i hodet*

Skrevet

Mulig jeg gjentar meg selv her, jfr gaaammel post, men jeg synes nå engang at hud og fitte smaker best au naturel :kul:

Men det kan jo være ganske gøy for alt jeg vet :D Leste vel en novelle i min spede pubertet om en som drakk champis av fitte, men det mistenker jeg kanskje ikke er så sunt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...