Nøste Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Det var en kveld vi fant ut at vi skulle prøve noe nytt . Vi så det på tv 1000 at han tok spraykrem å spraya på musa og puppene til henne å så slikka han henne etter på . Vi hadde noe rester igjen av spraykremen så han spraya å slikka meg , det føltes svalt å herlig ut jeg gjorde det også på han å sugde i vei, vi syntes det var herlig begge to . Det må dere prøve en gang .
Pusekatt Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 Spraykrem i underlivet blir veldig fort luktende surt, bare sånn til opplysning. Ellers er det morsomt 8)
Suzy Skrevet 20. januar 2004 #3 Skrevet 20. januar 2004 Spraykrem i underlivet blir veldig fort luktende surt' date=' bare sånn til opplysning. Ellers er det morsomt 8)[/quote'] :o Skal vel ikke la den sitte lenge vel...? Poenget er vel å spraye og deretter slikke i ganske rask rekkefølge Høres morsomt ut, men jeg er ikke så glad i krem - tror du vaniljesaus funker???
Sandman Skrevet 20. januar 2004 #4 Skrevet 20. januar 2004 Finns det noe mer kalorifattig man kan slurpe i seg? Hva med rotmos? Reven gulrot?
Miranda Skrevet 20. januar 2004 #5 Skrevet 20. januar 2004 Pytt med kalorier. Jeg for min del tenkte på å kjøpe et glass body painting med nougat creme. Elsker sjokolade og nougat Før jul stod jeg og kikket på et fint glass med pensel og det hele, - og tenkte på å kjøpe det i julegave til min kollega. Mon tro hva hun hadde sakt til det?! - faktisk var det hun som satt meg på idéen i første omgang :blunke:
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #6 Skrevet 20. januar 2004 Finns det noe mer kalorifattig man kan slurpe i seg? Hva med rotmos? Reven gulrot? :D Hva med youghurtdip? Youghurt er jo bra for bakteriefloraen i skjeden, også, så kan du alternere med gulrøtter, tunge, stangselleri, pikk, agurk, tunge, blomkål :o osv.... *bilder i hodet*
Gyldenløwe Skrevet 20. januar 2004 #7 Skrevet 20. januar 2004 Mulig jeg gjentar meg selv her, jfr gaaammel post, men jeg synes nå engang at hud og fitte smaker best au naturel Men det kan jo være ganske gøy for alt jeg vet :D Leste vel en novelle i min spede pubertet om en som drakk champis av fitte, men det mistenker jeg kanskje ikke er så sunt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå