Gå til innhold

Brun mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For litt over en uke siden hadde jeg sex og kondomen sprakk. Tok da angrepillen innenfor tidsgrensen, og har nå fått mensen igjen (hadde akkurat hatt mensen før jeg hadde sex). Mensen min er nå helt brun, ikke noe friskt blod, ikke fra dag en engang. Er dette normalt?

Skal også ta graviditetstest når den tid er inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er bare gammelt blod.har fått sånn før jeg fikk mensen å slikt.det er helt normalt.kroppen må bare få det ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde jo nettopp hatt mensen, når denne brune mensen kom etter å ha tatt angrepillen, så kan ikke se for meg at det er mer gammelt blod der oppi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mensen nå, og også baare hatt brun mens siden dag en.. Har vart i to uker, og innimelom har det kommet friskt blod, men ikke mye. Ringte helsesøster idag, og hu sa det var heelt normalt, men skal dra innom der en tur i morgen likevel for sikkerhetsskyld. Men jeg tror brunt blod er veldig normalt, de fleste jeg kjenner har det. Jeg har det ved hver mens. :-) Hvis du likevel lurer kan du jo dra til legen/helsestasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du tok angrepille? Da kan det komme litt blod, ikke så mye, så det kan godt ha blandet seg med utflod så det ser brunt ut. Når man tar angrepille er det jo for å rense opp, så er normalt at det kommer litt blod, i både brun farge og rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar, beroliget meg veldig :) da satser jeg på at det ikke er noe spesielt, men bare en normal reaksjon på angrepillen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sa du tok angrepille? Da kan det komme litt blod, ikke så mye, så det kan godt ha blandet seg med utflod så det ser brunt ut. Når man tar angrepille er det jo for å rense opp, så er normalt at det kommer litt blod, i både brun farge og rød.

Hehe, nei. En angrepille kan i beste fall forhindre befruktning gjennom å utsette eggløsningen. Det er ikke noe mer hokus-pokus enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei. En angrepille kan i beste fall forhindre befruktning gjennom å utsette eggløsningen. Det er ikke noe mer hokus-pokus enn det.

Det er fortsatt normalt å blø etter og ha tatt angrepille, spør en lege. Ikke noe mer hokus-pokus enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det var den markerte setningen jeg reagerte på. Jeg vet at man kan blø etter en angrepille, men det mest vanlige er å få utsatt blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest vanlig? Det er invidiuelt om man får utsatt blødning eller blødninger rett etter, begge er like vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...