Gå til innhold

Mensen i 10 dager

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag er det ti dager siden jeg fikk mensen, og jeg blør fortsatt. Jeg begynte på p-piller på første menstrasjonsdag. Jeg har brukt dette merket før, og opplevde ikke det samme da jeg startet på dem da. Er dette (at man plutselig har mensen lenger enn vanlig) noe som skjer i blant, eller burde jeg satse på å prøve en ny type pille? Hvis jeg skal bytte til ny pille, må jeg da vente til neste menstrausjon før jeg begynner på det nye merket? Jeg har en 'stor dag' snart hvor jeg helst vil slippe å bruke kondom, så helst vil jeg ikke bytte pille. Er det noen som har erfaringer eller råd?

PS: Jeg har time hos lege snart, så jeg kommer til å spørre han om det samme, men akkurat nå er jeg skikkelig frustrert, så håper kanskje noen har noen svar til meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du leser i pakningsvedlegget står det helt sikkert om det kan være en vanlig bivirkning. Hvilket merke er det?

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg begynte p-piller hadde jeg mensen i 4 uker også 1 uke opphold også 2 nye uker :O Ble skikkelig bekymret så ringte legen men han sa bare at det tok tid før kroppen vendte seg til det og det var ikke noe unormalt, kunne visst ta noen mnd. før den ble helt normal igjen.. men det har ordnet seg for meg i hvertfall :) han sa også at hvis det ikke ordnet seg så måtte jeg bare bytte merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...