Gå til innhold

Proteinpulver


OhMickey

Anbefalte innlegg

Jeg har da akkurat fått min pakke fra Proteinfabrikken, med 100% Whey sjokolade protein. Trener styrke og spiser lite kjøtt, så planen er å supplere med proteinpulver de dagene jeg ikke får i meg nok via kosten.

Så da lurer jeg på om flere her inne bruker proteinpulver, som har noen favorittsmak eller merke? Bruker det i matlaging? Blander du det med melk eller vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser proteinpulver :)

Jeg har dette proteinpulveret nå i sjokolade og jordbær. De er helt greie, smaker egentlig som litago.. jeg er egentlig ikke så glad i de smakene der, aner ikke helt hvorfor.. også har den en merkelig konsistens egentlig.. kjennes ut som det er mel i shaken. jeg synes det blir veldig kvalmt.. men de funker veldig bra til smoothie, lage is osv, så der kan jeg ikke klage ;)

Jeg har også denne i smaken chocolate-coconut. den er veldig god. men jeg fikk litt nok av den på slutten. men jeg tror og regner med at om du kjøper i bare sjokolade eller jordbær blir den kanskje ikke så kvalmende.

Også er de veldig gode med at de ikke klumper seg og er lite klumper, det gjelder alle jeg har skrevet her.

Og jeg blander det med melk (skummetmelk)

Jeg spiser masse fisk (laks) og kylling (kyllinfilet, kyllingkjøttdeig) med brokkoli osv

Håper dette her var til hjelp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker en del proteinpulver, pga sliter med å få i meg nok proteiner uten. Tar alltid 1 scoop etter trening, og gjerne 1 scoop til frokost eller kvelds. Bruker det også i smoothie.

Jeg har disse to:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/fit-smart-protein-900-g

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Førstnevnte har jeg i caffe latte-smak, den er veldig god blandet med melk. Den kosedrikker jeg mest når jeg er hjemme, er ikke så grei å ha med på trening pga da blander jeg med vann.

Sistnevnte er grei med vann og god med melk (smaker milkshake). Har den i double rich chockolate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker det samme som deg faktisk, og liker det veldig godt. Bruker det etter trening dersom det er lenge siden forrige (eller lenge til neste måltid).

I tillegg har jeg et vaniljeproteinpulver jeg bruker mye i bakst, i tillegg til bakepro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...