AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Jeg har ett innlegg, som jeg vil endre. Men jeg finner ikke redigeringsknapp? Er jeg blind, eller er det ikke mulig å endre?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 har du skrevet som AB kan du ikke...bruker du nicket ditt står det i hjørnet (høyre) på innlegget ditt
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Det går ikke an å endre innlegg skrevet som anonym bruker. Dersom du har skrevet innlegget under nick, skal det gå an å redigere, da står det "rediger" til venstre for sitat og mutisitat rett under innlegget ditt
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Ok, da får jeg bare lage ett nytt. Og be moderator fjerne den første. Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå