Auroressa Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Jeg har veldig lyst på en strippestang, en som man kan "fjerne" når den ikke er i bruk, men en som tåler noen kilo.. ikke snakk om 100+ men jeg vil ikke risikere brekte armer eller ben, haha.. Vet dere hvor man kan kjøpe?
Lizbeth Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Bare å google "dance pole" eller noe det, vel? Evt. søke på Finn.no?
Lykkelii Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Ei venninne av meg kjøpte en slik på nettet fra England. Mye rimligere en i Norge. Tror hun gav rundt 1800kr for sin med porto og alt, og i Norge ligger tilsvarende på rundt 3000kr.
Auroressa Skrevet 10. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2012 Ei venninne av meg kjøpte en slik på nettet fra England. Mye rimligere en i Norge. Tror hun gav rundt 1800kr for sin med porto og alt, og i Norge ligger tilsvarende på rundt 3000kr. hm.. er egentlig ikke så intrs i og bestille fra utlandet.. Men vet du hvilken side hun bestilte fra ?
Lykkelii Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Tror de kjøpte sin her: http://www.x-pole.co.uk/x-pole-online-shop.html?page=shop.browse&category_id=13 Rask levering, og de var veldig fornøyde. Nå har de avansert til større stang,og kjøpt seg enda en (sånn man skrur fast) Jeg låner den andre, og den er veldig stabil, samt grei for oss nybegynnere
Auroressa Skrevet 10. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2012 Tror de kjøpte sin her: http://www.x-pole.co.uk/x-pole-online-shop.html?page=shop.browse&category_id=13 Rask levering, og de var veldig fornøyde. Nå har de avansert til større stang,og kjøpt seg enda en (sånn man skrur fast) Jeg låner den andre, og den er veldig stabil, samt grei for oss nybegynnere Ok, tusen takk for hjelpen , skal se på det
Gjest kittycat Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 damn jeg skal ha strippestang når jeg blir stor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå