Gå til innhold

Hvordan ville du blitt fridd til?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært veldig koselig å bli fridd til på nyttårsaften (har hatt et bittelite håp om nettopp dét de siste åra, men har det skjedd? nææh :fnise: ). Aller helst bare oss to på et plass med god utsikt, noe godt i glasset og rakettene i bakgrunnen :rodmer:

Ellers hadde det vært koselig på en strand en sommerkveld. Eller på hotell, der han bestiller roomservice med frokost og champagne før han fisker frem ringen. Eller rett og slett på en helt vanlig kveld i sofaen. Skrur av TV-en og overrasker meg :jepp:

Akk, hva man drømmer om :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mange fine frieri drømmer :D Får nesten lyst til å gifte meg på nytt :D tihi :D

Skrevet

Synes mannen sitt frieri var helt perfekt.

Satt og grilla pølser på engangsgrill ved Semsvann på bursdagen hans. Så sier han at han har kjøpt en bursdagsgave til seg selv, men at jeg må hjelpe han med den. Frem kommer en ring og han spør om jeg vil gifte meg med han. Sier selvfølgelig ja, og så spiser vi pølser og drikker brus :) Ingen rundt fikk med seg noe som helst, heldigvis(jeg grein)

• Liker 2
Skrevet

Jeg gråt også - det var det mest perfekte frieriet for meg, og jeg kan ikke se for meg noen bedre måte å gjøre det på enn forloveden min gjorde :rodmer: ....syns det var veldig søtt at han var så nervøs at han sto på foten min mens han fridde, uten å merke det selv - skjønningen min :hjerte:

Skrevet (endret)

Mitt drømmefrieri er å bli fridd til på et tog (en vogn med bare oss i) på vei til Østerrike :rodmer: Vi var på Interrail i høst, og togturen fra Italia til alpene var helt fantastisk og romantisk. Den togturen er et av mine beste minner, og absolutt noe jeg vil oppleve igjen (og gjerne etterfulgt av et frieri :fnise:) :rodmer:

Endret av josefin88
  • Liker 1
Skrevet

Her er min historie:

Nyttårsaften for ett år siden reiste vi til noen venner av oss. Der spiste vi reinsdyr til mat og koste oss. Så kom tiden for å gå ut på balkongen for å se på fyrverkeri. Vennen vår bodde på toppen av "blokka" og hadde utrolig fin utsikt. Jeg var kledd i en rød,lang kjole og kjæresten min var kledd i dress. Når klokka slo 00.00, gikk samboeren min ned på kne, og sa ; "Vil du gifte deg med meg?". Sa ja, og nå er det over 1 år siden vi forlova oss. Har også fått en baby, som nå er 4 mnd gammel til Lørdag.

Det har vært drømmefrieriet mitt siden jeg var liten, å bli fridd til på nyttårsaften klokka 00.00 og mens fyrverkeriene ble skutt opp.

Resten av kvelden gratulerte folk oss, og det ble mer drikke og vi storkoste oss resten av kvelden.

:rodmer:

Skrevet

:D Fortsatt mange fine historier som kommer inn her :D Fantastisk :D

Skrevet

Jeg fikk drømmefrieriet mitt på nyttårsaften kl 00.00 for litt over 2 år siden.

Mannen hadde ringene, og gikk ned på kne <3

På toppen av St.Hanshaugen med rakettene i bakgrunn.

Hadde med champisflaske og glass ut og skåla etterpå :)

Ble akkurat helt perfekt

Skrevet

tror ikke jeg vil gifte meg, MEN drømmefrieriet er som følgende:

Det er sommer, varm vind og det begynner å mørkne (jeg elsker mørket!)

Jeg har sommerkjole på og har føttene boret ned i sanden..

Vi sitter på stranden med litt i glasset, og med teppe over oss.

Så sier han til meg at det er noe vi må snakke om.. Men at jeg trenger å drikke litt først.

Så tar han frem et champangeglass, fyller det opp og gir det til meg.

Jeg skal til å drikke av det i det han roper "neei jeg glemte ringen!"

Så tar han hånden min og trer på fingeren min mens han sier.

"Du sa at det alltid skulle være oss"

:fnise:

Det hadde vært mitt i blinken! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

awwww :D jeg setter meg inn i min egen verden her jeg :D

Men, det er jammen meg mange som har dette nyttårs drømmen? Er rakettene ene og alene grunnen til det?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvor som helst og når som helst, så lenge det er av mannen jeg vil gifte meg med.

Men hadde jo vært ekstra digg med sånn tv-klisjé der det ligger roseblader strødd utover senga og champagnen ligger i isbøtte! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker rebusløp og lignende, så jeg har en drøm om at jeg ved hjelp av rebuser skal bli ført gjennom byen og til slutt havne på en restaurant eller et annet sted som er spesielt for oss. Det eneste som er dumt med det, er at når første beskjeden kommer, vet jeg hva som skal skje på slutten, men jeg vet jo ikke hvor og hvordan.

Et annet scenarie er at jeg blir kidnappet (av venner av ham, som jeg kjenner litt) og igjen blir tatt med til et spesielt sted.

Han må gå ned på kne, men ring er det ikke så farlig med (jeg vil gjerne ha noe å si om utseendet).

Skrevet

Tusen takk til alle som har svart :)

Det ble mye inspirasjon og et frieri jeg ble veldig fornøyd med :) Dessverre, passet det seg ikke med nyttårsaften som de fleste her har en drøm om. Det var egentlig litt synd, siden jeg fikk veldig lyst til å skrive om det! :)

Skrevet

Så herlig! Med rakettene i bakgrunn :D

Da ble jeg fridd til! På en hvit sandstrand i måneskinn på nyttårsaften. På en karibisk øy. Ja, det var romantisk. :)

• Liker 1
Skrevet

Da ble jeg fridd til! På en hvit sandstrand i måneskinn på nyttårsaften. På en karibisk øy. Ja, det var romantisk. :)

Det har jeg ingen problemer med å se for meg! Har selv vært i karibien! <3 Nydelige skatter som skjuler seg der

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg tror jeg er veldig kjedelig etter å ha lest denne tråden :gjeiper:

Har reist en del og typisk vært på sånne steder som er veldg romantiske; strand, palmesus og meg og han i en bungalow for oss selv. Jeg var livredd for å bli fridd til på den måten, og i tillegg hadde alle sagt på forhånd at han kom til å fri der..

Jeg ønsker meg egentlig bare tre ting; ham på knærne, ring og champis. Hvor vi er, er det ikke så nøye med bare det ikke er et offentlig sted. Ute på tur med hundene, på båttur på fjorden, på hytta på fjellet eller noe sånt. Og at det skal komme litt plutselig på meg, at ikke alt virker for planlagt.

Kusinen min ble tatt med på tur med hest og kjerre, og jeg var så glad det ikke var meg..

Skrevet

Jeg tror jeg er veldig kjedelig etter å ha lest denne tråden :gjeiper:

Har reist en del og typisk vært på sånne steder som er veldg romantiske; strand, palmesus og meg og han i en bungalow for oss selv. Jeg var livredd for å bli fridd til på den måten, og i tillegg hadde alle sagt på forhånd at han kom til å fri der..

Jeg ønsker meg egentlig bare tre ting; ham på knærne, ring og champis. Hvor vi er, er det ikke så nøye med bare det ikke er et offentlig sted. Ute på tur med hundene, på båttur på fjorden, på hytta på fjellet eller noe sånt. Og at det skal komme litt plutselig på meg, at ikke alt virker for planlagt.

Kusinen min ble tatt med på tur med hest og kjerre, og jeg var så glad det ikke var meg..

Her (i historien,) ble det et spontan frieri.. Langt fra planlagt, ikke typisk romantikk, men så sjarmerende på sin egen måte at, hvert fall jeg, satt igjen med "awww," =P

Skrevet

Jeg håper egentlig det skjer hjemme, på en vanlig hverdag - for å vise at det er den tosomheten, og hverdagene vi har sammen han vil ha for alltid. Det blir jo også mye mer overraskende, og jeg slipper å grine på restaurant, haha. Men det kan godt bli etterfulgt av noe mer romantisk, en god middag for å feire f.eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...