Gå til innhold

Smerte i skjedeåpningen ved samleie


Gjest Jente19 <3

Anbefalte innlegg

Gjest Jente19 <3

Jeg har opplevd den siste tiden at det gjør fryktelig vondt ytterst i skjedenåpningen (som oftest på venstre side) når jeg har sex. Dette oppstod plutselig for ca 2 mnd siden, og har vært vondt siden det. Det er som oftest kun vondt i starten av samleiet, men så er det ikke alltid at det gjør vondt heller. Noen ganger gjør det kun vondt på en punkt på venstre side av skjedeåpningen, og andre ganger føles det bare ut som om jeg er veldig trang, eller som da jeg hadde sex for første gang. Jeg har kun hatt en partner, og han har også kun hatt en partner som altså er meg, så det er ikke snakk om noe kjønnssykdom eller noe. Noen som har opplevd lignende?? Lurer på om det kunne vært en rift eller noe, eller om det finnes noen man kan smøre seg med eller noe?? Setter pris på svar!

Anonym 19 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd den siste tiden at det gjør fryktelig vondt ytterst i skjedenåpningen (som oftest på venstre side) når jeg har sex. Dette oppstod plutselig for ca 2 mnd siden, og har vært vondt siden det. Det er som oftest kun vondt i starten av samleiet, men så er det ikke alltid at det gjør vondt heller. Noen ganger gjør det kun vondt på en punkt på venstre side av skjedeåpningen, og andre ganger føles det bare ut som om jeg er veldig trang, eller som da jeg hadde sex for første gang. Jeg har kun hatt en partner, og han har også kun hatt en partner som altså er meg, så det er ikke snakk om noe kjønnssykdom eller noe. Noen som har opplevd lignende?? Lurer på om det kunne vært en rift eller noe, eller om det finnes noen man kan smøre seg med eller noe?? Setter pris på svar!

Anonym 19 år

Oi, dette var som å lese om meg, bare at jeg får vondt på høyre siden. Er som et lite punkt som gjør veldig vondt om jeg tar på det/under sex. Jeg dro til legen for det og fikk en krem. Foreløpig har den ikke hjulpet noe særlig, men tenkte å gi den en uke til.

Jeg aner ikke hva det kan være. Legen sa noe om en eventuell infeksjon, men ikke noe om hvorfor det har oppstått.

Får du en slags "brennende" smerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sevastra

Oi, dette var som å lese om meg, bare at jeg får vondt på høyre siden. Er som et lite punkt som gjør veldig vondt om jeg tar på det/under sex. Jeg dro til legen for det og fikk en krem. Foreløpig har den ikke hjulpet noe særlig, men tenkte å gi den en uke til.

Jeg aner ikke hva det kan være. Legen sa noe om en eventuell infeksjon, men ikke noe om hvorfor det har

oppstått.

Får du en slags "brennende" smerte?

Jeg har også hatt det slik i ca 1 år. Også på høyresiden. Min lege sa at det var ikke noe farlig eller smittsomt, bare en slags kul. Det er uansett irriterende og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det slik i ca 1 år. Også på høyresiden. Min lege sa at det var ikke noe farlig eller smittsomt, bare en slags kul. Det er uansett irriterende og vondt.

Hva? Og den går aldri vekk? Jeg bare vet at jeg IKKE kan ha det sånn, og at det ikke er normalt at det er sånn. Det skal jo ikke gjøre så vondt som jeg har det, å ha sex. Noen ganger går det fint, mens andre ganger kjenner det ut som det brenner der nede.

Sa legen din noe om hva slags kul og hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler. Be om henvisning til gynekolog. Jo lengre du går med vestibulitt, desto lengre tid tar det å bli kvitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...