AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Da sitter jeg her og nærmer meg 30 med stormskritt. Har mer eller mindre bestemt meg for at jeg skal slutte i jobben i frykt for å bli utbrent og deprimert som følge av usikkerhet, dårlig miljø og en hel haug med overtid oppå der igjen. Satt og så på jobber og plutselig kom jeg over en jobb i gøteborg. Og søkte på den sånn litt på sparket kan man si. Men hva gjør jeg hvis jeg faktisk skulle få ett tilbud? Jeg har alltid tenkt sånn litt og fra på at jeg har litt lyst til å bo i gøteborg. Men har den siste tiden slått den tanken litt fra meg siden jeg føler at jeg kanskje er litt for gammel til å drive og flytte rundt være rotløs nå. Men igjen man er jo bare ung en gang er man ikke?! Gi meg gjerne noen pros and cons om å flytte til gøteborg. Og del mer enn gjerne erfaringer.
Ryvre Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Kjør på Gøteborg er uansett en fantastisk by med mange flotte mennesker 1
loffen Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Jeg elsker Gøteborg, og kunne godt tenkt meg å bo der! Får du muligheten og du har lyst, så hvorfor ikke? Krysser fingrene for at du får jobben!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Gjør det! Du er ikke for gammel, og det er jo ikke verre enn at du flytter igjen hvis du skulle mistrives?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Du er altfor ung til å følge deg for gammel til nye erfaringer. Hvis du får tilbud og dette er noe du har hatt lyst til bør du gjøre det. Sjansen for at du får den er nok dessverre ikke så stor, det er mange arbeidsledige i Sverige. Du vil nok også måtte gå ned i lønn, kanskje ganske mye.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 da er jeg ihvertfall ett steg nærmere og hoppe i det, så får vi se hva det blir jeg hopper i Sa opp jobben idag, eller sa at jeg skulle ta en pause ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå