Gå til innhold

Sliten og trenger noen tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan också hjälpa att lägga tidigare/ senare istället. Hellre tidigare faktiskt. Vilken tid är sovdags?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan också hjälpa att lägga tidigare/ senare istället. Hellre tidigare faktiskt. Vilken tid är sovdags?

Leggetiden er kl 19.00. Tror du det ville hjulpet å legge han f.eks kl 18.00? Og han sover 1-1,5 t på dagen i barnehagen, men jeg vurderer å be de ikke la han sove mer enn 1 time.

Ja, han klatrer ut, fordi han ennå har sprinkelseng, men jeg har bestilt ny seng, tar bare så innmari lang tid før den kommer. :(

Men kanskje jeg kan ta bort ene siden på sprinkelsengen? Har ikke undersøkt om det er mulig.

--

Tusen takk for tips alle sammen :)

Ingenting har egentlig hjulpet noe særlig, og nå sover han i min seng. Jeg ligger med han til han er sovnet, og igår tok det ca 1 time. Kanskje ikke det smarteste i verden, men så mye enklere og mye mindre tårer.

Men jeg skal forsøke å fjerne ene siden på sengen hans idag, og se om det hjelper. Vil jo at han skal like sin seng.

AnonymBruker
Skrevet

Leggetiden er kl 19.00. Tror du det ville hjulpet å legge han f.eks kl 18.00? Og han sover 1-1,5 t på dagen i barnehagen, men jeg vurderer å be de ikke la han sove mer enn 1 time.

Lurt. Kutt gjerne enda mer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...