Gå til innhold

Spørsmål om silikon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som vet hvor lang tid det tar når man bestemmer seg for å ta silikon, å få det gjennomført? Altså når man kontakter de man skal kontakte til oprasjonen er gjennomført.

Går det ann at jeg foreksempel kontakter en klinikk nå, og få utført det allerede om to uker? Eller pleier man å måtte vente noen måneder/halv år, sånn ca?

Og til dere som har silikon, hvor gamle var dere når dere tok det?

+jeg har vært på forskjellige plastikk kirugi-sider men det står aldri på siden hvilken aldersgrene klinikken har på silikon :`\

Litt dumt spørsmål men kan jeg sende e-post til de å spørre om aldersgrensen uten at det skjer noe mer..

Er litt redd for å rote meg opp i noe, bli innkalt til konsultasjon eller å bli oppringt av de.

- Fordi det står man kan sende e-post for konsulatsjonstime, men ikke noe om å stille spørsmål som man kan få svar på på mail.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen har 18 års aldersgrense, men de fleste har 20 års aldersgrense. Plastikkirurgene i oslo og en klinikk i bergen er de jeg vet om som har 18 års grense. Om man er under 18 kan man kun få utført silikon om man har hatt barn og har ammebryst, bloggeren malinelskerlucas.blogg fikk utført silikon da hun var 17.

Skrevet

Men det er flere klinikker som har 18 års grense da, glemte å skrive det

AnonymBruker
Skrevet

Må man ha barn for å ta silikon om man er under 18? Viss nei, hvilken klinikk er det som opererer silikon på folk under 18?

Gjest Lotusblomsen
Skrevet

Hvis du har god nok grunn og kirurgen godtar det selv om du er under aldersgrensen, så må du fortsatt ha en (1?) foreldre til å skrive under papirene.

Skrevet

Hvor lenge du må vente kommer helt ann på klinikken.

Dra på konsultasjon og hør når du kan få operasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...