AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Er ei jente på 18 år som planlegger å ta silikon om ett år eller to. Har hatt lyst på silikon siden jeg var i begynnelsen av tenårene, har ALLTID vært helt flatbrystet. Det er nøye gjennomtenkt og, gjør det for min dårlige selvtillit og for at puppene mine ikke passer til kroppen min. Har former og ei fyldig rompe (som både jeg og "gutta" er fornøyd med), men puppene drar ned heele helhetsintrykket. Jeg verger meg for å vise meg naken og om jeg gjør det må lyse være av. Nå ønsker jeg ikke folk som skriver "vær fornøyd med den du er", "det er stygt og gutter liker det ikke" osv osv. Jeg gjør det for meg selv. Nå ønsker jeg svar hos folk som ikke er negative til silikon og gjerne har litt erfaring innenfor området. 1. Har noen erfaring med plastikkirurgene i Oslo? Hvor har du tatt (om du har) 2. Kan man trene etter en mnd? 3. Blir det mye "dritprating" når folk oppdager at du plutselig har fått større pupper? 4. Blir 375 cc mye til meg på 168 cm og 68 kg? (Er ikke feit, men har former). Vil at de skal se større ut og vil gjerne ha D cup. Fortell gjerne om du selv har vært igjennom en slik prosess
mirama Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 2. Nei, etter 6 uker 3. Nei 4. 375 cc. er nok bra, siden du er flatbrystet fra før. Og ta under muskel! Det er smertefullt , men verdt det
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Lykke til jeg føler med deg. Var i samme situasjon, fylte inn 400cc. FORNØYD NÅ!
Gjest HunterLady Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 1. Har noen erfaring med plastikkirurgene i Oslo? Hvor har du tatt (om du har) 2. Kan man trene etter en mnd? 3. Blir det mye "dritprating" når folk oppdager at du plutselig har fått større pupper? 4. Blir 375 cc mye til meg på 168 cm og 68 kg? (Er ikke feit, men har former). Vil at de skal se større ut og vil gjerne ha D cup. Fortell gjerne om du selv har vært igjennom en slik prosess 1. Nei 2. Ja. Du kan trene etter bare 1 uke. Så lenge du ikke trene bryst, overkropp, armer og mage. Jeg trente bein etter 9 dager. 3. Nei, bortsett fra innpå her. 4. Jeg er 174 og veide på daværende tidspunkt 75 kg. La inn 375 cc. Passer meg utmerket ennå, og veier nå 60. Du får nok ikke D cup, men heller E eller F. BH-kjøp kan bli vanskelig!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Hmm, får høre med legen når jeg går på konsultasjonen. Vil ikke ha noe mer enn D tror jeg :-)
Clandestine Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Jeg var hos Colosseumklinikken på Majorstua og har vært veldig fornøyd med hele prosessen, fra første konsultasjon til resultatet
Gjest HunterLady Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Hmm, får høre med legen når jeg går på konsultasjonen. Vil ikke ha noe mer enn D tror jeg :-) Legen klarer neppe å forutse cup-størrelsen din. BH-størrelser er et kapittel for seg selv, og en D-cup f.eks kan være så mangt! Good luck!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå