Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

En player er bare en mann som ikke har funnet rett dame ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En player er bare en mann som ikke har funnet rett dame ennå.

Og det tror du virkelig på?

Det finnes folk som er notorisk utro, men det syns du da kanskje er helt greit så lenge han har funnet og bor i sammen med "rett" dame?

Gjest Maruwan
Skrevet

Og det tror du virkelig på?

Det finnes folk som er notorisk utro, men det syns du da kanskje er helt greit så lenge han har funnet og bor i sammen med "rett" dame?

Hvis han har funnet rett dame så er han heller ikke utro. Det er vel poenget her.

Skrevet

Hvis han har funnet rett dame så er han heller ikke utro. Det er vel poenget her.

Ja, med den definisjonen så er det jaggu mange som ikke har funnet "rett" dame (eller mann).

Men bor i samme bolig, det gjør de gitt.

Skrevet

Sånne rykter pleier å stemme, men kan jo være han er oppriktig interessert i akkurat deg likevel. Ta det ekstra rolig og se hvordan det går.

Ja, er nok lurt å ta det rolig. Kjenner han ikke så godt enda da, men de ryktene er fra når han gikk i 10.klasse så får vel håpe at han har forandret seg, hehe.

Skrevet

Hva med at du "player" han og ser hva som skjer?

Fortell ham at du vil være sammen med han for evig og alltid, utnytt ham seksuelt på det groveste og slå deretter av telefonen de neste to ukene og unngå ham så godt du kan. Fortell at du føler det er best at dere bare er venner.

Rapporter tilbake.

:)

Kanskje jeg skal prøve på det? :) haha!

Skrevet

Hva med at du "player" han og ser hva som skjer?

Fortell ham at du vil være sammen med han for evig og alltid, utnytt ham seksuelt på det groveste og slå deretter av telefonen de neste to ukene og unngå ham så godt du kan. Fortell at du føler det er best at dere bare er venner.

Rapporter tilbake.

:)

Kanskje jeg skal prøve på det? :) haha!

Skrevet

Jeg kjenner en sånn player med et svært dårlig rykte. Men så traff han den rette dama og nå er han verdens største tøffelhelt. Det var gjerne litt dumme og svake jenter han drev og playet, men hun som han er sammen med nå er en intelligent og oppegående dame med bein i nesa.

Så jeg tror du skal gjøre opp dine egne meninger og ikke ta ryktene så seriøst, selv om de er sanne. En får gjerne det en "fortjener".

Ja, det er jo alltid to sider av en sak også. Hørte fra noen andre av at det ikke stemte i det hele tatt, og at det var en sjalu eks som spredde alle disse ryktene, men man vet jo aldri.

Får vel det man fortjener ja, sant det.

Skrevet

Når mannen min og jeg var i startfasen, gikk det rykter fra endel småbær om at jeg var lesbisk:) rykter er gøy. De tapte;)

Skrevet

Men TS: Det går jo an å konfrontere fyren med skiten du har hørt også da.

Føler ikke at jeg kjenner han godt nok til å gjøre det enda, hehe :)

Skrevet

Kanskje bare greit å holde seg unna både den her fyren og folk som renner rundt med rykter?

Ja, det er vel kanskje like greit. Men er ikke alltid like lett da..

Gjest Maruwan
Skrevet

Ja, med den definisjonen så er det jaggu mange som ikke har funnet "rett" dame (eller mann).

Men bor i samme bolig, det gjør de gitt.

Ja, det er mange som ikke har funnet rett dame...eller mann. Det skjer så klart at noen er notorisk utro svin og at en aldri kan gjøre noe med det, men i de fleste tilfeller er nok ikke utroskap så enkelt som bare det. Det handler også om at en mangler noe vesentlig i forholdet.

Når damer er utro så handler det, i følge dem selv, stort sett om at en ikke blir sett og den type ting, får ikke nok oppmerksomhet og føler seg ikke elsket. Vel, det samme gjelder menn. Og der kan du legge til "får ikke det en vil i senga" også. Den vanligste grunnen til at gifte menn f.eks. går til prostituerte er at de har lyster de ikke får leve ut i heimen, tør ikke engang å nevne dem til kona.

Utroskap handler så klart, i de fleste tilfeller, om å finne den rette å være sammen med. Da er en som oftest ikke utro, selv om en kanskje har vært det før.

Skrevet

Ja, det er mange som ikke har funnet rett dame...eller mann. Det skjer så klart at noen er notorisk utro svin og at en aldri kan gjøre noe med det, men i de fleste tilfeller er nok ikke utroskap så enkelt som bare det. Det handler også om at en mangler noe vesentlig i forholdet.

Når damer er utro så handler det, i følge dem selv, stort sett om at en ikke blir sett og den type ting, får ikke nok oppmerksomhet og føler seg ikke elsket. Vel, det samme gjelder menn. Og der kan du legge til "får ikke det en vil i senga" også. Den vanligste grunnen til at gifte menn f.eks. går til prostituerte er at de har lyster de ikke får leve ut i heimen, tør ikke engang å nevne dem til kona.

Utroskap handler så klart, i de fleste tilfeller, om å finne den rette å være sammen med. Da er en som oftest ikke utro, selv om en kanskje har vært det før.

Utroskap KAN handle om å finne den rette. Men jeg tviler på at dette gjelder i de fleste tilfellene.

Typisk er det nok spenning slike folk søker. Forholdet er kjedelig og dermed trengs det ytre stimuli.

En del folk får aldri nok oppmerksomhet og stimuli. Og slike individer er det helt nødvendig å sky som pesten.

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Utroskap KAN handle om å finne den rette. Men jeg tviler på at dette gjelder i de fleste tilfellene.

Typisk er det nok spenning slike folk søker. Forholdet er kjedelig og dermed trengs det ytre stimuli.

En del folk får aldri nok oppmerksomhet og stimuli. Og slike individer er det helt nødvendig å sky som pesten.

Greit, da er vi uenige. Jeg tror det handler om at en er sammen med feil person i de fleste tilfeller. Uansett er dette bare synsing.

Og dersom et forhold blir kjedelig så har det mest sannsynlig å gjøre med at minst en av partene er kjedelige mennesker. Hvis jeg først skal sky noen som pesten når det gjelder forhold, så gjelder det hovedsaklig "kjedelige jenter" for min del. Kunne ikke tenke meg å være sammen med noen som er kjedelige i senga, kjedelige i meningene sine og har kjedelige formeninger om hva som er gøy her i livet. Det forholdet hadde garrantert blitt kjedelig på sikt.

Endret av Maruwan
Skrevet

Greit, da er vi uenige. Jeg tror det handler om at en er sammen med feil person i de fleste tilfeller. Uansett er dette bare synsing.

Og dersom et forhold blir kjedelig så har det mest sannsynlig å gjøre med at minst en av partene er kjedelige mennesker. Hvis jeg først skal sky noen som pesten når det gjelder forhold, så gjelder det hovedsaklig "kjedelige jenter" for min del. Kunne ikke tenke meg å være sammen med noen som er kjedelige i senga, kjedelige i meningene sine og har kjedelige formeninger om hva som er gøy her i livet. Det forholdet hadde garrantert blitt kjedelig på sikt.

Jeg ville heller sagt det sånn at mange folk ikke passer i sammen.

Som igjen betyr at de oppfatter hverandre som kjedelige.

Problemet er at det kjedelige samtidig kan føles og faktisk være veldig trygt. Og derfor er det praktisk for altfor mange å heller bare være utro.

Det er faktisk ikke lett å finne en man passer godt i sammen med over tid (uten å ha flaks). Og mange har altfor dårlig tid. Tar rett og slett den som ser grei nok ut på overflaten. Men har egentlig uflaks med dette valget.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg ville heller sagt det sånn at mange folk ikke passer i sammen.

Som igjen betyr at de oppfatter hverandre som kjedelige.

Ja, så klart. Jeg mente ikke at min definisjon er den objektive definisjonen på det å være kjedelig. Mente det som i "kjedelig for meg". Burde sikkert ha presisert det.

Det er faktisk ikke lett å finne en man passer godt i sammen med over tid (uten å ha flaks). Og mange har altfor dårlig tid. Tar rett og slett den som ser grei nok ut på overflaten. Men har egentlig uflaks med dette valget.

Det greieste i så måte, syns jeg, er å alltid være ærlig om hva du vil her i livet og om hva du forventer av et forhold. Tror mange folk er alt for forsiktige med å få fram hva de selv ønsker seg, kanskje spesielt gjelder dette menn. En er så redd for å tråkke på tær at en utsletter seg selv i prosessen.

Skrevet

Ja, så klart. Jeg mente ikke at min definisjon er den objektive definisjonen på det å være kjedelig. Mente det som i "kjedelig for meg". Burde sikkert ha presisert det.

Der kan vi være enige.

Det greieste i så måte, syns jeg, er å alltid være ærlig om hva du vil her i livet og om hva du forventer av et forhold. Tror mange folk er alt for forsiktige med å få fram hva de selv ønsker seg, kanskje spesielt gjelder dette menn. En er så redd for å tråkke på tær at en utsletter seg selv i prosessen.

Man kan være i en konkurransesituasjon om dama.

Og da blir det fort vanskelig å skynde seg langsomt, og legge alle preferansene opp på bordet, ja.

Målet blir å få håvet fisken. Noe som kan vise seg å bli en katastrofe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...