Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gutt jeg er veldig betatt av, men det er mange rykter rundt han.

Det sies at han er en player, ligger med alt han får, går etter andre jenter mens han har kjærester og prøver å få jenter interessert og når de er det går han på en ny jente. At han er en dritt mot jenter rett og slett.

Når jeg snakker med han tenker jeg at han bare snakker med meg for å få meg interessert, siden det er det han gjør. Men han er jo så snill. Jeg mista mobilen min og jeg så etter den i butikken han jobber og han hjalp meg i 10 minutter eller mer.

Jeg kjenner han ikke så godt, men vi snakker mer og mer. Har bare snakka med han i butikken, og de gangene har kommet bort når jeg sitter på en krakk, da snakka vi ganske lenge.

Hver gang han sier noe er han morsom og utrolig snill. Men rykter har jo alltid en sannhet i seg, de må jo komme fra noe.

Skal jeg fortsette å snakke med han, eller gå videre og tro på disse ryktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alt som har med kjærlighet og forelskelse er jo i utgangspunktet risky business uansett. Om du vil ta sjansen eller ikke er opp til deg. Du må bare akseptere at det eksisterer en risiko og du må etter beste evne unngå å legge sjelen din i denne gutten inntil farvannet er krystallklart. :)

Endret av Pene sko...
Skrevet

Ingenting galt i å snakke.

Skrevet

Dersom ryktene skulle vise seg å være sanne, ville du fortsatt gått videre med fyren?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når hun eventuelt finner ut at ryktene er sanne, er det allerede for sent. Da har sjarmøren fått sitt ligg.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Ingen røyk uten ild.

• Liker 1
Skrevet

Dersom ryktene skulle vise seg å være sanne, ville du fortsatt gått videre med fyren?

Hvis jeg hadde funnet ut at ryktene var sanne før det var for sent, ville jeg ikke gått videre med han.

Skrevet

Når hun eventuelt finner ut at ryktene er sanne, er det allerede for sent. Da har sjarmøren fått sitt ligg.

Sant nok.

Skrevet

Da ville jeg gått inn i det med forventninger om sex, men ikke noe mer.

Skrevet

Hva med at du "player" han og ser hva som skjer?

Fortell ham at du vil være sammen med han for evig og alltid, utnytt ham seksuelt på det groveste og slå deretter av telefonen de neste to ukene og unngå ham så godt du kan. Fortell at du føler det er best at dere bare er venner.

Rapporter tilbake.

:)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Sånne rykter pleier å stemme, men kan jo være han er oppriktig interessert i akkurat deg likevel. Ta det ekstra rolig og se hvordan det går.

• Liker 4
Skrevet

Enig med Blomsten. Du kan jo gi det en sjanse til å bli bedre kjent med ham, men jeg ville vært litt forsiktig og se an situasjonen, og være litt på vakt overfor ham. Ikke ha sex tidlig, ikke gi deg for mye hen. Prøv å styre følelsene dine, pass på at du ikke tenker på ham hele tiden, og ikke legg for mye i det.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg kjenner en sånn player med et svært dårlig rykte. Men så traff han den rette dama og nå er han verdens største tøffelhelt. Det var gjerne litt dumme og svake jenter han drev og playet, men hun som han er sammen med nå er en intelligent og oppegående dame med bein i nesa.

Så jeg tror du skal gjøre opp dine egne meninger og ikke ta ryktene så seriøst, selv om de er sanne. En får gjerne det en "fortjener".

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner han ikke så godt, men vi snakker mer og mer. Har bare snakka med han i butikken, og de gangene har kommet bort når jeg sitter på en krakk, da snakka vi ganske lenge.

Magisk krakk?

Nei, rykter har ikke alltid rot, men det skader ikke å ta det litt rolig i begynnelsen.

• Liker 1
Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

I starten når jeg begynte å bli kjent med kjæresten min fikk jeg høre fra venninner på alle kanter som visste hvem han og "gjengen" hans var, at han måtte jeg holde meg unna. Han hadde også rykte på seg som storsjarmør og en stor player. Ville ikke ha kjæreste med bare holde på rundt med masse jenter.

Jeg greide likevel ikke holde meg unna, ble jo så sjarmert :) hehe. Og angrer ikke et sekund! Så selv om ryktene er sanne, som det var i mitt tilfelle, så betyr ikke det at det ikke kan bli noe med gutten heller så lenge han treffer en han virkelig liker.

Men ta deg god tid, ikke ha sex med en gang, bli bedre kjent med han og ta det mer som det kommer. Kanskje man ender opp såret, men hvis man ikke prøver så vil du ikke en gang komme til et punkt der du eventuelt kan bli såret...

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje bare greit å holde seg unna både den her fyren og folk som renner rundt med rykter?

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg kjenner en sånn player med et svært dårlig rykte. Men så traff han den rette dama og nå er han verdens største tøffelhelt. Det var gjerne litt dumme og svake jenter han drev og playet, men hun som han er sammen med nå er en intelligent og oppegående dame med bein i nesa.

Så jeg tror du skal gjøre opp dine egne meninger og ikke ta ryktene så seriøst, selv om de er sanne. En får gjerne det en "fortjener".

I starten når jeg begynte å bli kjent med kjæresten min fikk jeg høre fra venninner på alle kanter som visste hvem han og "gjengen" hans var, at han måtte jeg holde meg unna. Han hadde også rykte på seg som storsjarmør og en stor player. Ville ikke ha kjæreste med bare holde på rundt med masse jenter.

Jeg greide likevel ikke holde meg unna, ble jo så sjarmert :) hehe. Og angrer ikke et sekund! Så selv om ryktene er sanne, som det var i mitt tilfelle, så betyr ikke det at det ikke kan bli noe med gutten heller så lenge han treffer en han virkelig liker.

Men ta deg god tid, ikke ha sex med en gang, bli bedre kjent med han og ta det mer som det kommer. Kanskje man ender opp såret, men hvis man ikke prøver så vil du ikke en gang komme til et punkt der du eventuelt kan bli såret...

Hehe. Kanskje det er samme fyren vi sikter til.

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Hehe. Kanskje det er samme fyren vi sikter til.

Hehe, kanskje det. Jeg er hvert fall meget intelligent og oppegående :sjenert:

Gjest Maruwan
Skrevet

Hehe, kanskje det. Jeg er hvert fall meget intelligent og oppegående :sjenert:

Vel, noe må det ihvetfall være dersom du har gjort pus av en player.

Gjest "gjest"
Skrevet

Men TS: Det går jo an å konfrontere fyren med skiten du har hørt også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...