Gå til innhold

Vil forby religion

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stund siden, men Elton John vil forby religion fordi mange religioner er homofiendtlige. Jeg synes det er et dårlig forslag. Dessuten viser det at Elton John har like dårlig moral som de som vil forby homofili.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han skulle ønske at man kunne forby religion. det er forskjell på det og på å faktisk prøve å forby religon.

Skrevet

han skulle ønske at man kunne forby religion. det er forskjell på det og på å faktisk prøve å forby religon.

Prinsipielt er forskjellen forsvinnende liten. Slik han uttaler seg, ser det ut som om han ville hilst et slikt forbud velkommen.

Skrevet

Det går ikke ann å forby ting fordi man ikke oppfyller de krav den forutsetter, og spesielt for noe så fintfølende og viktig som religion er for de fleste troende, synes jeg forslaget er på langt nær kun ønsketenking og noe enhver vet ikke ville fungert i praksis.

• Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

synes det er tåpelig å forby religion.

jeg er personlig kristen men jeg er aktiv forkjemper for homofiles rettigheter.jeg leser bibelen som budskap om kjærlighet og Gud elsker alle mennesker(homofil er selvfølgelig inkludert).

OG det finnes folk som ikke tror på noe og er i mot homofile..så ganske tåpelig å forby religion.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...