Gå til innhold

Homsepatruljen igår


Sofia

Anbefalte innlegg

Disse gutta er geniale synes jeg. Han ble jo såå fin uten toupe. Tøffing. For ikke å snakke om huset. Tenk å gjøre en slik endring. Wow! sier nå jeg.

Jeg vil også bli ny med "The fab five".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde ikke vært meg imot å få ett lite besøk av disse gutta nei!! :lol:

Huset ble dritbra, soverommet gikk fra "seng" til "wow!!!! dritbra!!!!" :sjarmor:

og han ble sååå mye bedre uten tupè!!

Mora var ganse tåpelig da, at hun ikke VIL se sin sønn slik han egentlig er, men foretrekker at han bruker tupè??? hva er det fornoe?? :o :roll:

fab 5 er flinke!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora var ganse tåpelig da, at hun ikke VIL se sin sønn slik han egentlig er, men foretrekker at han bruker tupè??? hva er det fornoe?? :o :roll:

fab 5 er flinke!! :enig:

Mora var ei skikkelig bitch! Ble så irritert!

Alle var helt i 100 over huset og han, mens hun bare surmulet. For ei møkkakjærring! Hvis hun er glad i sønnen sin bør hun støtte opp og kanskje revurdere egen oppfatning når hun ser hvor bra han hadde det med seg selv.. *sukk* :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de er flinke, og så er de jo helt herlige!

Satt i går og lurte på hvem han lignet på når han fikk av seg tupeen, og når han tok på seg de brillene hold jeg på å bli gal - han lignet sånn på en som jeg ikke kom på.

Har i løpet av nattet funnet ut at han lignet litt på han homo vennen til Carrie i Sex og singelliv :lol:

Og ang. moren - :klaske: makan til drittkjærring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i løpet av nattet funnet ut at han lignet litt på han homo vennen til Carrie i Sex og singelliv :lol:

Jaaaa. Han var det han lignet på ja.... Takk!!!

Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jewg ler så jeg hopper i sofaen av reklamene...

"Are you from the health department???"

"No, Ma'm, we're just gay men!"

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så nydelig det vennskapet mellom Richard - var det ikke det han het - og Kyan. Han la virkelig livet og utseendet i Kyans hender, og blottla følelsene sine totalt! Og Kyan behandlet tilliten med fintfølelse - de gjorde ordentlig inntrykk på hverandre de to der. Jeg tror de ble oppriktig glad i hverandre.

Bortsett fra det - greit at du er mann og jobber og ikke får kjøpt møbler. Men det kan jo ikke har vært tak i kona heller da.

Nydelig hus de hadde, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i løpet av nattet funnet ut at han lignet litt på han homo vennen til Carrie i Sex og singelliv :lol:  

Og ang. moren -  :klaske: makan til drittkjærring!

Jeg tenkte også på homovennen til Carrie! Men jeg slapp å ligge våken i natt for å finne det ut! :ler:

Mora hans var bitch, ærlig talt!!! Hvorfor kunne hun ikke se sønnen sin som den flotte og kjekke fyren han er, og ikke som en som må føle seg "lenket" til en toupè for å føle seg bra nok? :evil: Han virket jo så fri og glad etter å ha grillet toupèen!

Jeg synes disse gutta er rett og slett geniale; huset i går tok virkelig kaka! Ble sååå misunnelig! Vil også bli ny!!!

Og Kyan - Guri malla; han er dritskjønn... *sukk*

Hilsen heterofile Væren, snart 39 år! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse gutta kan få komme hjem til meg når som helst :oops: :oops:

De er bare hææærlige!

Og han typen ble 10 ganger bedre uten det kunstige håret.....og for et hus....sukk!!!

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en dyp samtale med Kyan om utseendet mitt... guri meg, han er så god, fintfølende, varm, sympatisk - *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...