Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, da har jeg prøvd analsex for første gang i natt, og jeg ble skuffet :P Har tidligere fått en eller to finger oppi rumpa, syns det var helt greit, vi brukte god tid og masse glidemiddel. For min del så var det ikke vondt, men det var heller ikke seksuelt godt. Føltes som om jeg måtte på do hele tiden :P Er det noen som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg følte det sånn når jeg gjorde det med en som hadde en veldig liten :)

Ellers var det deilig, men det tok litt tid til å lære å nyte det.fantasien spillte en større rolle enn selve akten men det er resultatet som teller :D

Jeg også liker mørkhuda menn mye bedre jeg synes de er så mye mere til menn , helt rå i senga :P Å bli knulla i rompa av kjæresten ( som er mørk seff ) gir meg max nytelse :) (og nei, han har ikke liten nei :D )

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Konklusjonen: analsex er aldri godt med hvite menn, kun svarte.

Fascinerende.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for personen som blir tatt i ræva føles det ut som om vedkommende på drite under hele akten. Meget turn off, egentlig!

• Liker 1
Skrevet

Veldig forskjellig fra jente til jente hvordan analsex er, men det er nok ikke så rart at du ikke fikk sterk seksuell tilfredsstillelse. Mange jenter tenner på dette fordi de føler seg "dirty" og at det skaper spenning i senga, og dette på noen måte "overtrumfer" selve følelsen. Du kan jo også be han kose litt med deg mens dere holder på.

Personlig er jeg ikke noe særlig fan, rett å slett fordi jeg synes det er for mye styr og for liten glede.

• Liker 1
Gjest k(a)os
Skrevet

Ja, for personen som blir tatt i ræva føles det ut som om vedkommende på drite under hele akten. Meget turn off, egentlig!

Snakk for deg selv!

• Liker 4
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har forresten eksperimentert litt med buttplug selv. Er jeg ikke meget kåt, er dritefølelsen der. Men det skal nok gå over med tid og ikke minst: opphisselse.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv!

Snakker for de fleste som synes analsex er ubehagelig, for da er den følelsen der.

Gjest k(a)os
Skrevet

Snakker for de fleste som synes analsex er ubehagelig, for da er den følelsen der.

Du fikk det til å høres ut som om dette gjelder alle som mottar analsex, det var bare det jeg reagerte på :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg det føles som en bæsj som går inn og ut av rompa.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes analsex er utrolig godt jeg. Det føles kanskje litt ut som man må på do, men det gir seg (iallefall for meg) om jeg slapper av nok og bare lar det stå til. Klarer man å slappe av slapper musklene av, og da får man ikke den samme følelsen av å måtte bæsje.

I tillegg kan man prøve å senke ryggen litt, så analen blir rettest mulig. (Vet ikke om det har så mye å si men..)

Key: slapp av :sengekos:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten eksperimentert litt med buttplug selv. Er jeg ikke meget kåt, er dritefølelsen der. Men det skal nok gå over med tid og ikke minst: opphisselse.

Med mindre den buttpluggen var i størrelse med en erigert penis kan jeg bare fortelle deg først som sist at;

det er milevis forskjell.

Jeg kan fint leke en hel del der - men en penis får jeg rett og slett ikke manøvrert inn uansett hvor lyst jeg har og hvor mange råd jeg følger om avslapping og forarbeid og gudene vet ikke hva.

Jeg tenner noe helt enormt på analsex, men selve følelsen av en penetrerende penis er liksom ikke så gøy som det er inni hodet mitt....

Krever så mye avslapning at jeg bare må ligge musestille og tenke yoga-tanker, og det er liksom ikke endel av fantasien min ;)

Gjest Maruwan
Skrevet

Hehe, jeg følte det sånn når jeg gjorde det med en som hadde en veldig liten :)

Ellers var det deilig, men det tok litt tid til å lære å nyte det.fantasien spillte en større rolle enn selve akten men det er resultatet som teller :D

Jeg også liker mørkhuda menn mye bedre jeg synes de er så mye mere til menn , helt rå i senga :P Å bli knulla i rompa av kjæresten ( som er mørk seff ) gir meg max nytelse :) (og nei, han har ikke liten nei :D )

Denne posten gav meg instant boner. Pluss.

Skrevet

Tror den følelsen er ganske vanlig :fnise: I tillegg var det ganske vondt til tider.

Men bare prøvd det en gang, og har som regel at jeg må ha prøvd noe minst 2 ganger før jeg kan si jeg ikke liker det, så har til gode å prøve det enda noen ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...