AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Dagens blogginnlegg Her skriver Kristina om hvor likegyldig hun har blitt og hvor rart forhold til penger man får når man får haugevis av det som fjortisblogger. Hva synes dere? Jeg synes disse jentene går inn i voksenlivet med helt feil perspektiv, og er vant med at penger ruller inn så lenge man lager sminkevideo, dagens outfit og legger ut noen dramainnlegg om personlig liv.
lulle Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Dagens blogginnlegg Her skriver Kristina om hvor likegyldig hun har blitt og hvor rart forhold til penger man får når man får haugevis av det som fjortisblogger. Hva synes dere? Jeg synes disse jentene går inn i voksenlivet med helt feil perspektiv, og er vant med at penger ruller inn så lenge man lager sminkevideo, dagens outfit og legger ut noen dramainnlegg om personlig liv. Jenta er jo både ærlig og reflektert. Skal litt mot til for å skrive et slikt blogginnlegg. Utover det er jeg overrasket at det går ann å tjene penger på noe så overfladisk som en blogg som skjønnhet og sminke. 6
Tropic Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Hvor mye er det hun tjener per år da ca? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Hun skrev for noen mnd siden at bloggen omsatte for ca 100 000kr akkurat den måneden.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Greit at du reagerer personlig, men det ser nå til å gå bra med de fleste av oss, mye penger i ungdommen eller ikke. Skjønner ikke hvorfor man skal lage problemer ut av allting. Hun har sikkert foreldre som passer på.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Gud.. Kjenner jeg blir så misunnelig på noen av disse bloggerne. For de GJØR jo egentlig ikke noe, de bare skriver om det hverdagslige som de aller fleste andre også gjør, pynter litt på hvedagen sin kanskje. Å så tjener de FETT med penger på dette. Så mange ganger har jeg slått meg selv mentalt for at jeg aldri tenkte på det. Nå er det jo liksom for sent.. 1
havfruene Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Det er nok ikke bare fryd og gammen å være blogger. De som skaper seg et godt navn, de har en lys fremtid i vente- men dessverre er det enkelte som en hver arbeidsgiver aldri ville ansatt. Synd noen velger å fremstille seg selv slik.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Gud.. Kjenner jeg blir så misunnelig på noen av disse bloggerne. For de GJØR jo egentlig ikke noe, de bare skriver om det hverdagslige som de aller fleste andre også gjør, pynter litt på hvedagen sin kanskje. Å så tjener de FETT med penger på dette. Så mange ganger har jeg slått meg selv mentalt for at jeg aldri tenkte på det. Nå er det jo liksom for sent.. hahaha meg også. skulle gjerne sitti på rævva og lagd sminkevideoer og tatt bilder av selvbrunet kropp dagen lang selv... men nei, jeg har slitt hår, uren hud og små pupper så det er nok ikke så interessant :/ var en periode jeg viste meg mye frem (på nettby haha) i et forum-samfunn der. Ble gjenkjent på gata tilogmed, og spurt om å være modell for en nyåpna nettbutikk, som jeg jo takka ja til. Men jeg gadd ikke mer enn en gang, måtte reise langt og sånn... stress.... hadde jeg lagd blogg da... sukk, og holdt kontakten med den nettbutikken som har blitt ganske stor nå, og fortsatt å være modell og litt sånn... kunne nok tjent noen kroner på en blogg da... men tenkte ikke på det da jeg heller :/ nå er jeg liksom ferdig med den livstilen jeg hadde da og, som var mer interessant enn hvordan livet mitt er nå... som fattig student som bor på bygda... juhuu
Gjest Purelove Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 goodiebags, penger, gratis produkter, og massevis av tilbud! jaja noen er heldige her i livet..
Gjest linsina Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Jeg synes jenta virker som ei oppegående, fantastisk snill jente som ønsker en forandring i livet sitt. Hun skriver jo selv at hun lever i ei boble. At hun vil gjøre noe for å glede andre med bloggen er jo helt fantastisk
Athene Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Gud.. Kjenner jeg blir så misunnelig på noen av disse bloggerne. For de GJØR jo egentlig ikke noe, de bare skriver om det hverdagslige som de aller fleste andre også gjør, pynter litt på hvedagen sin kanskje. Å så tjener de FETT med penger på dette. Så mange ganger har jeg slått meg selv mentalt for at jeg aldri tenkte på det. Nå er det jo liksom for sent.. Herregud, nei. Jeg er så glad for at slike "muligheter" ikke fantes da jeg var ung, og at jeg aldri rotet meg ut på noe så meningsløst og ødeleggende i tenårene. For det første ligger det rester på nett for all fremtid, ikke en eneste seriøs arbeidsgiver ville ansatt meg med den karrieren jeg nå har valgt. I tillegg venner man seg til et vanvittig pengebruk på ikke-varige goder i ung alder. Og hva er man når man passerer 25-30? Utdaterte, gamle, uten utdannelse og uten inntekt.... I tillegg får de fleste en psykisk knekk på ett eller annet tidspunkt, tenk å bli gransket, kritisert, mobbet på nett og så videre i ung alder, det sitter i resten av livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå