AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 21 mai blir islam sidestilt med kristendommen! - Regjeringen skal sidestille islam med kristendommen i Norges grunnlov,i tilegg blir det straffbart å kritisere islam som får egen blasfemi- lov,dette er et langt steg i islamiseringen av Norge. VåKN OPP! Dere som bor nærme Oslo,still opp i demostrasjon-toget foran stortinget 21 mai. Vi burde få i gang demostrasjoner med apeller i alle små og store byer og bygder i Norge 21 mai. Det handler om vår fremtid. Vær med å spre dette til alle venner. Media opplyser ingenting om dette pga av at de er betalt av de rød-grønne. Dette er alvorlig! (Legg det ut videre) 9
Gjest rasebevisst Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Helt enig med deg, jeg er dritredd for å sette barn til verden Fuck Islam og hele den faens gjengen! 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Du må være paranoid. Latterlig, skjerpings! 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Helt enig med deg, jeg er dritredd for å sette barn til verden Fuck Islam og hele den faens gjengen! Tror du virkelig Islam kommer til å ta over hele verden så trenger du en reality check snarest. En liten fakta til deg; den vestlige verden består av utdannede mennesker, der vitenskap og fakta står grunnstøtt - en plass islam vil slite med å få innpass til. Ta deg en bolle, paranoide katt! 6
Cleopatrah Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Har satt meg for lite inn i dette til å komme med en konstruktiv mening, men her må jeg følge med.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Dere som med hånden på hjertet ikke frykter at Islam på sikt vil nå målet sitt om å ta over verden hvis vi ikke åpner øynene øyeblikkelig, bør virkelig ta en reality-check! Har sette ulike dokumentarer om dette, mer skremt har jeg aldri tidligere blitt- de har en klar plan-og den har de allerede kommet langt med!!! De innrømmer dette selv!! Vi her i europa lever med livsfarlige skylapper! VÅKN OPP!!! 18
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Større sjans for at kineserne en dag står ved sengen din og kommanderer deg til å vaske og lage mat 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Dere som med hånden på hjertet ikke frykter at Islam på sikt vil nå målet sitt om å ta over verden hvis vi ikke åpner øynene øyeblikkelig, bør virkelig ta en reality-check! Har sette ulike dokumentarer om dette, mer skremt har jeg aldri tidligere blitt- de har en klar plan-og den har de allerede kommet langt med!!! De innrømmer dette selv!! Vi her i europa lever med livsfarlige skylapper! VÅKN OPP!!! Det slår deg ikke at det er ekstremister som uttaler dette? Målet er å få folk til å reagere, og det er din reaksjon de er ute etter, ergo har de ALLEREDE nådd målet ved at du rabler ned din irrasjonelle frykt for noe som overhodet ikke kommer til å skje. Ekstremister som ABB og islamister har kun et mål og det er å skape frykt. Du med din reaksjon har bevist at det nytter. Slæpp off!! 7
mammamora90 Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 21 mai blir islam sidestilt med kristendommen! - Regjeringen skal sidestille islam med kristendommen i Norges grunnlov,i tilegg blir det straffbart å kritisere islam som får egen blasfemi- lov,dette er et langt steg i islamiseringen av Norge. VåKN OPP! Dere som bor nærme Oslo,still opp i demostrasjon-toget foran stortinget 21 mai. Vi burde få i gang demostrasjoner med apeller i alle små og store byer og bygder i Norge 21 mai. Det handler om vår fremtid. Vær med å spre dette til alle venner. Media opplyser ingenting om dette pga av at de er betalt av de rød-grønne. Dette er alvorlig! (Legg det ut videre) Tilhører du Norwegian Defence League eller? Du må være helt syk i hode hvis du tror at media er kjøpt og betalt av de rødgrønne.. Og nei, Muslimer vil ikke overta verden, og de kommer ikke til å gjøre det heller.. 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #12 Skrevet 9. april 2012 Sett dere ordentlig inn i saken, bla frem noen dokumentarer rundt dette temaet, ssom følger islamistene selv....da vil dere få dere en real vekker! Jeg er langt fra rasist, og er for at de som flykter fra krig og har det vanskelig skal få asyl i norge, men de som snylter, voldtar, dreper og utnytter systemet har ingenting her å gjøre! De utnytter de gode ordningene vi har i Norge,men de planlegger hvordan de på sikt kan ta over landet....Det er langt fra tull. Bare vent å se... Plutselig er det dessverre for sent Dette er tragisk. 6
Kelsier Skrevet 9. april 2012 #13 Skrevet 9. april 2012 Jeg vil fortsatt ha kildene dine. Jeg antar du vet at om man skal vedta en lov så er dette offentlig informasjon. Eller har paranoiaen din gått deg så fullstendig til hodet at alt som ikke passer inn i din sinnsvake teori må ignoreres eller endres på? 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #14 Skrevet 9. april 2012 Siste nytt: Kong Harald har heldigvis sagt NEI til endring av grunnloven. Takk og pris!!! 2
Kelsier Skrevet 9. april 2012 #15 Skrevet 9. april 2012 Siste nytt: Kong Harald har heldigvis sagt NEI til endring av grunnloven. Takk og pris!!! Der ja. At du i det hele tatt tror at han har mulighet til det vitner jo om din totale mangel på kontakt med virkeligheten. Takk og farvel. 8
Tabris Skrevet 9. april 2012 #16 Skrevet 9. april 2012 Det må være slitsomt å gå rundt og være så sint, redd og paranoid. 6
mammamora90 Skrevet 9. april 2012 #17 Skrevet 9. april 2012 Sett dere ordentlig inn i saken, bla frem noen dokumentarer rundt dette temaet, ssom følger islamistene selv....da vil dere få dere en real vekker! Jeg er langt fra rasist, og er for at de som flykter fra krig og har det vanskelig skal få asyl i norge, men de som snylter, voldtar, dreper og utnytter systemet har ingenting her å gjøre! De utnytter de gode ordningene vi har i Norge,men de planlegger hvordan de på sikt kan ta over landet....Det er langt fra tull. Bare vent å se... Plutselig er det dessverre for sent Dette er tragisk. Jo, jeg mener du er rasist, du generaliserer en hel gruppe (muslimer) og påstår at de planlegger å ta over landet vårt. Hvordan kan du egentlig bevise at alle muslimer i hele norge eller Europa planlegger å ta over? Dette er din egen innbildning, sannsynlig kommer det av at du har hengt deg for mye opp i denne gruppen og prøver å rettferdiggjøre hatet ved å komme med slike påstander. 4
hmmz Skrevet 9. april 2012 #18 Skrevet 9. april 2012 Du ønsker å fastholde tradisjonen kristendom som statsreligion? I isåfall burde du kanskje være litt klarere i mål, og tilføre litt mer substans i argumentasjonen. For å gjøre tråden litt interessant så er jeg uenig. Jeg mener alle religioner burde være likestilt i Norge, spesielt når vi ser at religionen får en annen rolle en før. Flere og flere i Norge blir hobbytroende. Det vi heller burde demonstrere mot er forkastelige holdninger. De som kommer fra ugunstig tolkning av religion. Det er ikke Islam i seg selv som er problemet, men de som gjemmer seg bak egen obskur tolkning, gjerne til egen vinning, for å forsvare egne handlinger. (Litt O.T., men det blir spennende å se hva som skjer med presidentvalget i Egypt der det muslimske broderskap har stilt med en kandidat. Dette kan fort bli svært dårlig pr for et parti som gjør det godt i utfordrerposisjon, men som kan få problemer når det skal vises til resultater. Dette kan bli ødeleggende for Islam. Og dette er bare et sted der Islam vil få problemer. Det er ikke lett å vokse raskt samtidig som man skal holde opinionen fornøyd. Det krever en opinion som samlet støtter deg, noe som ofte resulterer i fragmentering. Jeg tror derfor Islam vil roe seg. En annen grunn til at jeg tror de vil roe seg er en ny megatrend som er på vei. Religion konkurrerer bare på områder som ikke kan forklares. Disse områdene blir det stadig færre av. Bedre teknologi og økonomi har gjort at religion i mindre grad konkurrerer på helbredelse, eksorsisme og andre diffuse områder. Jeg tenker du heller burde bekymre deg for den nye religionen realisme. Troen på teknologi og det bevislige. Denne religionen vil få økt oppslutning over tid, rett og slett fordi tro sjelden kan konkurrere med bevislige medisiner og hjelpemidler. Realismen er en levende religion som hele tiden forbedres og innoveres. Det beste av alt er at vi gjør det gratis ved å drive verdensøkonomien. Det eneste tradisjonell religion kan gjøre er å se på, eller å kaste oss tilbake i steinalderen gjennom krig og fordervelse slik at vi i usikkerheten plukker opp gamle tankesett. Det vi i dag ser er at viktigheten av religion er redusert til å håndtere sjelefred. Ut fra disse antagelsene tror jeg, og håper jeg at vi er ferdig med religion som styresett.) 2
Cuckold Skrevet 9. april 2012 #19 Skrevet 9. april 2012 (endret) Jeg vil fortsatt ha kildene dine. Jeg antar du vet at om man skal vedta en lov så er dette offentlig informasjon. Eller har paranoiaen din gått deg så fullstendig til hodet at alt som ikke passer inn i din sinnsvake teori må ignoreres eller endres på? Ja, jeg savnet også link til kilder og må si det har vært merkelig stille om dette i riksdekkende media. Så stille at TSs paranoia får en viss mening hvis det likevel er slik at det er fremlagt et høringsnotat der regjeringen foreslår endringer i Grunnloven som sidestiller islam og kristendom. Her er det jeg fant etter et kjapt søk på nett: http://debatt.sol.no/content/statsm-jens-stoltenberg-sidestiller-islam-med-vare-kirker http://samfunnet.origo.no/-/bulletin/show/628347_regjeringen-vil-sidestille-islam-med-kristendommen-i-grunnloven?ref=mst http://vepsen.org/2012/04/grunnlovsnoia-hos-islamhatere/ Det jeg frykter er nettopp at vi i Norge går fra et religiøst privilegiesamfunn der kristendommen har vært dominerende, via en fase med sekularisering (altså en utvikling i riktig retning), til et nytt religiøst privilegiesamfunn der kristendom og islam etter hvert deler hegemoniet, med andre ord at vi reverserer utviklingen av et sekulært ikke-diskriminerende samfunn og i stedet går tilbake til et førsekulært, ikke-individuelt syn på livssyn og begynner å snakke som at alle etniske nordmenn tilhører ett og samme eller toppen et lite fåtall livssyn, slik at rettferdighet og likebehandling i fremtiden ikke handler om rettferdighet og likebehandling på individplan, men tildeling av rettigheter og privilegier og sponsing av de store grupper på bekostning av alle som har personlig utviklede ikke-organiserte og ikke-religiøse livssyn. Endret 9. april 2012 av Cuckold 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #20 Skrevet 9. april 2012 Så bra! Det er religionsfrihet i Norge, og jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor kristendomen skal ha en særstilling. Da jeg gikk på grunnskolen ble vi faktisk tvunget til å undervisning i kristendom, om vi ville det eller ei. Heldigvis er det nå slutt på det, men like fullt står kristendomen alt for sterkt i dette landet. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå