Mrs.Shadows Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg har sopp og går på kur nå, det virker som den hjelper litt, men når jeg står opp om morgenen klør det igjen, og det virker som jeg klør meg i søvne, for jeg får små sår.. Jeg fullførte en canesten-kur, men det kom tilbake etter noen dager, så på lørdag begynte jeg på Prevaryl. Nå har jeg også fått masse bittesmå "kviser" i lysken og generelt i hele området der kjønnshårene vokser - er det noen som vet om det er pga soppen? Skal jeg da smøre over alt med kremen? Har tatt Klamydia-test og den var negativ. Har også bare hatt en partner de siste mnd, og han har ikke noen symptomer på noe.
meelissa Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Jeg har vært mye plaget med sopp, men forrige gang jeg kjente den kom, prøvde jeg et kjerringråd. Bland eddik og havsalt i en kopp, og skyll underlivet. Helst med en sprøyte, men jeg hadde ikke det, så jeg skylte bare over med denne koppen. Det hjalp faktisk! Men Canesten har også hjulpet meg veldig, da.. Men kanskje verdt å prøve om det ikke går over med Pevaryl?
Mrs.Shadows Skrevet 9. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2012 Jeg har vært mye plaget med sopp, men forrige gang jeg kjente den kom, prøvde jeg et kjerringråd. Bland eddik og havsalt i en kopp, og skyll underlivet. Helst med en sprøyte, men jeg hadde ikke det, så jeg skylte bare over med denne koppen. Det hjalp faktisk! Men Canesten har også hjulpet meg veldig, da.. Men kanskje verdt å prøve om det ikke går over med Pevaryl? Takk for tipset! Kan jeg bare prøve nå, eller bør jeg vente til jeg er ferdig med kuren? Vet du forresten noe om disse "kvisene" kan ha med soppen å gjøre? Har aldri hatt sånt før, bare en og annen etter barbering, men nå ser ikke jeg ut nedentil
meelissa Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Har aldri fått kviser! Men kanskje kremen stopper til der nede, og derfor får du urenheter? Har du forresten brukt både vagitorie og krem? Hvis det klør veldig ville jeg nok ha prøvd eddik/salt og så smurt på krem etterpå. Og du må være nøye og smøre over alt liksom, ikke bare rundt skjedeåpningen. Bare for å være skikkelig pådrivende mot soppen.. Uff
Mrs.Shadows Skrevet 9. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2012 Har aldri fått kviser! Men kanskje kremen stopper til der nede, og derfor får du urenheter? Har du forresten brukt både vagitorie og krem? Hvis det klør veldig ville jeg nok ha prøvd eddik/salt og så smurt på krem etterpå. Og du må være nøye og smøre over alt liksom, ikke bare rundt skjedeåpningen. Bare for å være skikkelig pådrivende mot soppen.. Uff Ja, det kan jo hende. Skal prøve, så håper jeg det går fort over. Aldri hatt sopp før (selv om jeg har to barn), så er litt blank på området - var sikker på jeg hadde klamydia før jeg spurte bestevenninna mi som er sykepleier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå