AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg er ei jente på 25 år. De siste dagene har jeg oppdaget smerter i høyre bryst. Ikke i selve brystet, men på innsiden. Merkes når jeg puster dypt, men også ved vanlig pusting. Jeg har tidligere slitt med angst, og hadde ofte disse smertene. Både på høyre og venstre side av brystet. Det er ingenting jeg er bekymret over akkurat nå, og smertene har jeg ikke opplevd på mer enn ett år. Forskjellen er også at jeg vokner med smertene nå. Før utviklet de seg i løpet av dagen eller kvelden. Noen som har opplevd det samme?
Cata Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Har opplevd noe som likner men det var mer jevnt fordelt hos meg. Smertene lå som et bånd rundt hele brystkassen og det føltes som om jeg ble "klemt sammen" og det føltes som om jeg ikke klarte puste inn skikkelig. Etter tre måneder med dette her ble jeg lei og gikk til kiropraktor. Han løste saken på tredje "knekk". Det var noe bak i ryggen som hadde gått aldeles i vranglås. Mest trolig er det muskelsmerter som følge av noe stress. Selv om du ikke føler deg bekymret så kan det likevel være at kroppen din er anspent uten at du tenker over det. Hvis det ikke gir seg, så ta en tur til legen.
Gjest Mildrid Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Får også slike smerter relatert til ryggproblemer. Fysioterapeuten knør og knekker, og da forsvinner det for en stund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå