halu Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg tok altså hull i øreflippene for over 1 år siden. Jeg har hatt øredobber i vær dag siden dengang og kun hatt noen små betennelser når jeg ikke renset skikkelig. for 2 dager siden ble jeg øm i det ene hullet og i går måtte jeg ta ut øredobben siden det gjorde så vond å den var hoven. I dag stakk jeg gjennom tørket blod eller hva det nå var og tok den ut slik at det skulle få luft! men når jeg skulle gjøre det samme nå i kveld fikk jeg den ikke gjennom. Fikk den bare halveis før det gjorde så vondt å det er sikkert verk og mye rart som tetter hullet på baksiden.Det kommer iallefall litt verk ut på framsiden. Prøver å rense med pyrisept men ser ikke ut som det hjelper så mye. noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? kan det gro om jeg ikke har i øredobber på 3-4 dager?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Har du allergi? nikkelallergi? for man skal ikke ha betennelser etter at hullet er grodd. Jeg ville renset godt med pyrisept og latt det tørke en dag eller to, så prøv å forsiktig stikke opp hullet. dette kan gjøre vondt, men vil du beholde hullet må det gjøres. bruk en liten og REN øredobb. rens så som du ville gjort med et nytt hull.
halu Skrevet 9. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2012 (endret) Har du allergi? nikkelallergi? for man skal ikke ha betennelser etter at hullet er grodd. Jeg ville renset godt med pyrisept og latt det tørke en dag eller to, så prøv å forsiktig stikke opp hullet. dette kan gjøre vondt, men vil du beholde hullet må det gjøres. bruk en liten og REN øredobb. rens så som du ville gjort med et nytt hull. Jeg har ikke allergi som jeg vet om nei, har ikke reagert på det tidligere. Det er mindre hovent og vondt i dag men nå klarer jeg ikke stikke gjennom øredobben i det hele tatt for det er tett med verk. får liksom ikke inn pyrisept heller når det er så tett. Skal teste ut saltvann senere å får håpe jeg får åpnet litt Edit: Jeg prøvde saltvann men det virket ikke. fortsatt like tett! Endret 9. april 2012 av halu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå