Gå til innhold

hvor ble de av? reality deltakerne


ms.sofie

Anbefalte innlegg

Husker når hver 1 episode begynte.. Alle ville eksponere seg på tv å ville kanskje bl proglamleder, modell, skuespiller noe lignende..

Hvor ble de så av da??

Jeg vet om to stk som klare seg utmerket!!

-Gaute på sone2(Farmen)

-Christer i Robinson(Robinson)

Hva skjedde med de andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hehe, nei ikke egentlig..

men det kunne vært artig å fått vite hvordan det går emd lars-joakim... halvard og henriette.... ho lille som vant robinson for mange år sia...(therese?)... de som var homoer på farmen(det første) og hva det ble av monica i bb.. ho som var lærer..

o.s.v.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I tillegg har du han som ble programleder for Newton. Han ble "oppdaget" i Robinson. Greier ikke å huske hva han heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så en oppsummering av hvordan det var gått med enkelte realitydeltakere på tv for ikke så lenge siden:

-Lars Joakim går på filmskole på Lillehammer.

-Det er slutt mellom Morten og Ronny (homsene på Farmen)

-Halvor og Henriette er fortsatt sammen. Tror Henriette har begynt på skole i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ole Andre sivertsen (x-Robinson) haddr/hadde et naturvitenskapelig program for ungdom på NrK.

Forøvrig en dyktig programleder, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har vi big brother thor som lever som stripper i dag :ler:

Pyntet en forside for en stund tilbake (altså forsiden på vedlegget til dagbaldet om lørdagen) hvor saken var hvor mange damer han ligger med hver uke. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:hoho: Han derre BB Thor må være den dummeste mann på jord! Ser han ikke at alle ler av han og ikke til han?? Og hvem vil egentlig ta i noe sånn? Nei, for alles del håper jeg han en dag våkner og ser hvor patetisk han er, og beholder buksa på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Han derre BB Thor må være den dummeste mann på jord! Ser han ikke at alle ler av han og ikke til han?? Og hvem vil egentlig ta i noe sånn? Nei' date=' for alles del håper jeg han en dag våkner og ser hvor patetisk han er, og beholder buksa på.[/quote']

Hvem er han? *graver i hukommelsen og prøver å hente ham frem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...
:hoho: Han derre BB Thor må være den dummeste mann på jord! Ser han ikke at alle ler av han og ikke til han?? Og hvem vil egentlig ta i noe sånn? Nei' date=' for alles del håper jeg han en dag våkner og ser hvor patetisk han er, og beholder buksa på.[/quote']

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...