AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Hele livet har jeg vært flink gutt og latet vannet når kroppen har gitt beskjed om det. Er nå 30 og har vel i flere år nå hatt fryktelig mange do-turer i løpet av et døgn - og med svært liten mengde hver gang. Legen sa at ettersom jeg alltid reagerer når jeg får beskjed så vil "sensoren" i blæren gi beskjed om at det er fullt ved et stadig tidligere tidspunkt - med det resultat at jeg må svært ofte på do. Han sa også at løsningen rett og slett er å trene opp blæren ved å holde seg en stund hver gang med vilje til jeg er nede på et "normalt" antall do-besøk i døgnet. Slik jeg ser det er dette slettes ingen løsning - mer et evighetsarbeid. I det øyeblikket jeg sier meg "fornøyd" med situasjonen så vil jeg jo igjen begynne å gå på do med én gang jeg føler behovet - ingenting er tross alt mer logisk enn det - og da vil jo bare antall do-besøk begynne å stige igjen! Kroppen kan jo ikke være designet for at man skal gå rundt å holde seg med hensikt heller??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå