Gå til innhold

Vazquez' dagbok!


Gjest Vazquez

Anbefalte innlegg

Gjest Vazquez

Dette blir noe nytt. Og litt kleint. Garantert kleint. Men i frykt for å bli gjenkjent, skal jeg holde meg bortimot anonym og ganske beskjeden med personlige opplysninger.

Jeg kommer ikke til å oppdatere hver eneste dag, men det blir vel som regel klageinnlegg om hvilket deprimerende liv jeg har. Får sikkert ikke så mange følgere, men jeg prøver allikevel.

Tjohei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vazquez

Hatt en ganske kjip dag. Ryddet meg ut av hytta på fjellet, dratt hjem, sett på TV, spist middag og ligget pal foran PC-en til nå. Ikke så mye å skrive hjem om, med andre ord. Er litt vemodig for tiden, så jeg setter stor pris på om noen gidder å sende meg en PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vazquez

Takk, Silfen. :klemmer:

Trodde dette skulle bli en evigvarende monolog.... :sjenert:

Endret av Vazquez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er monologer de mer interessante, men det kan bli kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vazquez

Enig med deg. Hva angår skolen er det veldig mange jeg misliker, så da foretrekker jeg å være alene. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt å gå rundt og mislike mennesker. Ikke noe annet sted du kan rette energien din mens du er på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vazquez

Nei. Jeg har ganske dårlig selvtillit. Lærerne hater meg òg, så jeg vil helst bare grave meg ned. Det hjelper heller ikke at jeg er dum som et brød. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, unge *Fyll inn kjønn*, nå hører du på mor. Sånn kan du ikke tenke. Du er på skolen for å lære, altså er det utviklende og du er iallfall ikke dum for ellers hadde du neppe gått på skole og smartere er du når du er ferdig. Dessuten; lærerne misliker deg? Hvorfor? Det er neppe tilfelle og hvis det er det, så tar du det opp med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nei. Jeg har ganske dårlig selvtillit. Lærerne hater meg òg, så jeg vil helst bare grave meg ned. Det hjelper heller ikke at jeg er dum som et brød. :sukk:

Dette er "sagt" med empati og medfølelse: :scorpis:

Du er ikke dum som et brød. Men det hjelper ikke akkurat på selvtilliten at du forteller deg selv at du er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vazquez

Jeg vet ikke hvorfor de misliker meg. Jeg er som regel stille i klassen når ting taes i plenum, men utenfor de fire vegger er jeg pratsom og utadvendt.

og du er iallfall ikke dum for ellers hadde du neppe gått på skole

Jeg kjenner mange som går på skole og er under gjennomsnittet smarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man er under snittet betyr ikke at man er dum. Det betyr at man er ganske ordinær, for det ligger mange både over og under snittet uten at de er kjempesmarte eller kjempedumme av den grunn.

Mange unge er stille i forsamlinger. Det er absolutt ingen grunn for lærere å mislike noen pga dette. Syns du det er problematisk så har dere gjerne en rådgiver ved skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vazquez

At man er under snittet betyr ikke at man er dum.

For den saks skyld kjenner jeg mange som er dumme også. Som ikke evner å forstå, eller som ikke får den bistanden de så sårt trenger, deriblant meg.

Mange unge er stille i forsamlinger. Det er absolutt ingen grunn for lærere å mislike noen pga dette. Syns du det er problematisk så har dere gjerne en rådgiver ved skolen?

Jeg takler ikke ansiktet på rådgiveren. Ikke for å virke egosentrisk og narsissistisk, men jeg begynner å kaldsvette i en samtale med ham. Vet ikke hvorfor, men det er noe med væremåten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...