AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg skal på 90-tallsfest om noen uker. Har dårlig råd og er generelt ikke særlig glad i slike temafester, så tenker ikke å gjøre noe særlig ut av antrekket. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det så billig og enkelt som mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #2 Del Skrevet 8. april 2012 Helst noe fra slutten av 90-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 8. april 2012 #3 Del Skrevet 8. april 2012 fretex 4 eva. inspo fra google og youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #4 Del Skrevet 8. april 2012 Finn en hettegenser (Fruit of the loom). Olabukse (Gjerne Miss Sixty, Levis, Henry Choice) eller sånn treningsbukse med knapper nedover på siden (Adidas). Skjørt over bukse. Eller tenk Spice Girls. Magetopper osv. Prikken over i-en er om du har en 90-tallsparfyme eller platåsko (Buffalo). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 8. april 2012 #5 Del Skrevet 8. april 2012 magetopper! selges jo overalt no. mage<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flare Skrevet 8. april 2012 #6 Del Skrevet 8. april 2012 Har du en topp som viser mage, bukse som går litt ut i bunnen(ikke slengbukse altså.) og buffalo-aktige sko, så er du ganske godt på vei! Ellers kan du jo google litt på 90-talls looks, spice girls osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 8. april 2012 #7 Del Skrevet 8. april 2012 Finn en hettegenser (Fruit of the loom). Olabukse (Gjerne Miss Sixty, Levis, Henry Choice) eller sånn treningsbukse med knapper nedover på siden (Adidas). Skjørt over bukse. Eller tenk Spice Girls. Magetopper osv. Prikken over i-en er om du har en 90-tallsparfyme eller platåsko (Buffalo). Haha, perfekt. Tenk at vi syntes vi så stilige ut i disse klærne. Jeg har hatt alt du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #8 Del Skrevet 9. april 2012 Magetopp er nok ikke aktuelt, så fornøyd er ikke jeg med kroppen min Skjønner ikke hvordan vi turte det den gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utropstegn Skrevet 9. april 2012 #9 Del Skrevet 9. april 2012 Hvis du har en olabukse med lavt liv og hettegenser som er litt for liten. Ellers mener jeg det er de små detaljene som gjør seg bra. Hvis du går på en stoffsjappe kan du kjøpe noe bånd som raskt kan gjøres om til en "choker". Litt hårmaskara fås kjøpt på de fleste kostymesjapper og gjør festformen fin! Husk at hår og sminke ikke er så dyrt å gjøre noe med, men man får følelsen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå