Gå til innhold

Ser dere på oss som "småbarn"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på noe. Hvis det er noen av dere som er 18, er det umulig for dere å bli forelska/betatt av 16 åringer, eller er vi for små?

Er betatt av en gutt som er 93, jeg er 95. Føler at jeg ikke har en sjanse i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller da ingen rolle.

• Liker 1
Skrevet

Nja, den typen aldersforskjell har ingenting å si i det generelle liv.

Men jeg vet selv at ting er annerledes i ungdomstiden, og husker jeg følte enorm forskjell mellom meg da jeg gikk i 8'ende og ein annen gikk i 10'ende, en jeg gjør nå med ei som er 15 år eldre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjangsen for at du blir brukt og utnytta er i allefall stor! Og jeg tror at i den alderen der så er dem litt mer interessert i jenter i 20-22 års alderen. Dem med litt mer erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min på 23 falt for meg når jeg var 15........... Jeg er 17 nå og vi er sammen, og har vært det leeenge. :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Var 13, nesten 14 år når jeg ble sammen med en på 18 år. Vi var sammen i 5 år

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min på 23 falt for meg når jeg var 15........... Jeg er 17 nå og vi er sammen, og har vært det leeenge. :gjeiper:

Vet ikke om 2 år kvalifiserer som leeeeeenge...

Men 2 år har nok neppe no å si!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dere har vært sammen i maks 2 år

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om 2 år kvalifiserer som leeeeeenge...

Men 2 år har nok neppe no å si!

:fnise: Og her kom det ja...

2 år kvalifiseres som leeeenge for meg iallefall, ettersom det er mitt første forhold. Har ikke 2 år noe å si? For meg har det iallefall noe å si. Fikk høre i begynnelsen at det kom aldri til å gå, at han utnytter meg og det var virkelig ikke måte på.. Joda, her sitter jeg og har vært sammen med han i 2 år og ting kunne ikke vært bedre. Og jeg har ikke akkurat få hjerneceller selv om jeg er ung og forelsket, om jeg hadde blitt utnyttet hadde jeg fort lagt merke til det. Passer godt på økonomien og verdigheten min for å si det slik. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Nå følte jeg meg 100 år gammel, men 18 og 16 er vel ikke så uvanlig?

• Liker 6
Skrevet

Nå følte jeg meg 100 år gammel, men 18 og 16 er vel ikke så uvanlig?

Enig. Syns ikke der er noen vesentlig forskjell på en 18 åring og en 16 åring. Eneste er jo at 18-åringen er myndig, men hvordan er det relevant i et forhold? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker at ett år som 16-åring varte uendelig mye lengre enn nå ti år senere. Ikke så rart hun mener to år er leeeenge da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at ett år som 16-åring varte uendelig mye lengre enn nå ti år senere. Ikke så rart hun mener to år er leeeenge da.

Det var vell egentlig for å bevise at et forhold der det er en litt stor aldersforskjell mellom partnerne kan holde litt lengre enn bare en måned da.. Så får virkelig unnskylde at jeg mener det er lenge. :blomst:

Skrevet

Og 18 og 16 er ikke stor forskjell. Jenter har jo også et forsprang i modenhet som jeg tror utjevner to år (i mange tilfeller)

• Liker 1
Skrevet

2 år er da ingenting i aldersforskjell iallefall. Snakk 10, så er vi på vei.

Uansett, 16 og 18 er helt perfekt. Go for it! :duskedame:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et forhold på 3 år fra jeg var 16 til jeg var 19, og et like langt fra jeg var 19 og et halvt til jeg var 22 og et halvt. Begge gikk rett i dass. Det bare funker ikke. Og jeg var ikke noe mindre smart jeg. Nå er jeg 24 og han jeg holder på med 18. Virker mer stabilt den veien så lenge gutten er moden for alderen, og jeg kanskje ikke fullt så moden :fnise: Han forteller meg at det er noe både han og mange kompiser foretrekker, og de er lei formløse og tanketomme 16 åringer. Dette er HANS ord, ikke mine. Jeg var ingen formløs og tanketom 16 åring selv i allefall, men når jeg ser meg rundt så skjønner jeg jo samtidig litt hva han mener...

For dere som lurer litt på aldersforskjellen; Andre eksen min var født i 80. Han jeg holder på med nå er ca. dobbelt så voksen i hodet. Så alt går an! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på noe. Hvis det er noen av dere som er 18, er det umulig for dere å bli forelska/betatt av 16 åringer, eller er vi for små?

Er betatt av en gutt som er 93, jeg er 95. Føler at jeg ikke har en sjanse i det hele tatt.

Kan jo være en annen grunn til at du føler du ikke har en sjans?

Skrevet

Dere går jo begge på VGS, så da er ikke det så unormalt tror jeg :) (Så lenge du ikke er utrolig umoden og utpreget førstis) Mange 93-gutter som henger med 95-jenter, så vidt jeg har skjønt på min 92-bror (som synes 94-jenter er OK, men 95-jenter er for smått).

Men dette er jo smak og behag og går mer på hva enkelte personer synes, og hvem som passer sammen. Liker han deg bryr han seg ikke så mye hvor gammel du er.

Skrevet

Om det ikke blir noe mellom dere har det neppe noe med aldersforskjellen å gjøre, for den er virkelig minimal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...