AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 F¤%¤ i HEL¤%#" som jeg er lei denne ferien. Det er møkk kjedelig i påsken, alt er stengt, ingen er ute (bor i Oslo) og det er dødsstille. Hadde det ikke vært for innvandrersjapper- og kafeer hadde jeg dødd av ensomhet. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 F¤%¤ i HEL¤%#" som jeg er lei denne ferien. Det er møkk kjedelig i påsken, alt er stengt, ingen er ute (bor i Oslo) og det er dødsstille. Hadde det ikke vært for innvandrersjapper- og kafeer hadde jeg dødd av ensomhet. Neste år så må du skafe deg en jobb som krever at du jobber helligdager. Eventuelt dra på ferie? Syden eller storby 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Skaff deg venner da, jeez. Påsken er som andre ferier - det blir like gøy som man er villig til å gjøre det. Men er man lat og ikke gidder oppsøke muligheter som venner, familie, kino, trening, osv. Så har man kun seg selv å takke 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Les noen gode bøker, kos deg med god mat og drikke, slapp av, nyt vårværet, se en fin film ellee en tvserie du ikke hae sett, gå deg en tur, osv. Muligheten er mange hvis man fokuserer på noe annet enn kun negativitet. 2
Kamikatze Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Føler jeg synes litt synd på folk som trivs så dårlig i eget selskap at de er avhengig av kommersielle krefter for ikke å gå på veggene. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Har du virkelig et så stusselig liv at du ikke klarer å nyte ditt eget selskap i et par dager? 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 Det som er åpent i påsken er kirkene - bare å stille på gudstjeneste hver dag!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Det var da masse folk på byen i går kveld/natt. Jeg var selv ute og flere steder slet vi med å finne sitteplass. På dagtid er det nok av kaffebarer, bakerier og butikker åpent. Ingen grunn til å dø av ensomhet
Gjest k(a)os Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Jeg har kost meg! Endelig kan jeg sitte hjemme i en uke i strekk uten å trenge å være sosial, se serier jeg aldri rekker å se, spise snop når jeg vil fordi det er ferie, dasse rundt i pysj hele dagen. Godt å være ifred. Men det var også godt å komme seg ut på byen i helgen og treffe litt folk, merket jeg :gjeiper: 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå