AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Da jeg var barn (5-8 år) fikk jeg med ujevne mellomromm anfall som gikk ut på at jeg begynte å skjelve ukontrollert, jeg klarte ikke puste skikkelig, munnen fyltes med spytt slik at jeg begynte å sikle (mye), tennene klappret (som når man hakker tenner når man fryser, bare ganger ti og ukontrollert) og jeg ble kjempetørst. Det begynte alltid med at munnen helt plutselig fyltes med spytt, så begynte munnen å klapre så fulgte resten etter. Anfallene varte i 1-3 minutter. Etterpå følte jeg meg litt rar, men ikke uvell. Jeg hadde kontroll over kroppen til en viss grad (husker jeg løp mye rundt på jakt etter vann), jeg husker alt og mistet ikke bevisstheten. Det skjedde under rolige situasjoner som under måltider, bilturer eller rolig lek som puslespill. Det var ikke noe som skjedde ofte (2-3 ganger i året) og foreldrene mine sjekket meg aldri hos lege. Hva kan dette være? eg har aldri opplevd noe lignende etter at jeg ble ca 8 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå