Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

huff huff jeg har vært så flink til å trene i det siste, spise sunt. gått ned masse i vekt. mange som kommenterer det. at jeg har blitt så "fin". men nå i påsken har jeg spist så mye usunt. spiste potetgull på lørdag,drakk alkohol..spise nattmat etter byen..også lagde jeg taco til middag idag også... spiste alt for mye så jeg kastet opp litt i doen..fikk litt bedre samvittighet..og nå har jeg spist smågodt..har driit dårlig samvittighet..er kvalm også-.:/ hjelpes.. VAR SÅ SUKKER SJUUK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan love deg at du får jævlig fine tenner om du fortsetter med å kaste opp maten.

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

det du nekter deg av mat og søte saker, har man alltid ekstra ekstra mye lyst på! Fokuser heller på den fine sunne maten du bør spise og kom i gang igjen med trening nå som ferien er ferdig.

det er lov å skeie ut litt ekstra i ferien!! ;)

Gjest k(a)os
Skrevet (endret)

Gjort er gjort, spist er spist og spydd er spydd.

Start på ny frisk i mårra og kom inn i rutinene dine igjen.

Endret av k(a)os
  • Liker 2
Gjest kittycat
Skrevet

enig med k(a)os. eller det er ikke like lett å bare starte på ny, du er ikke den eneste som har skeiet kraftig ut nå i påsken assa. ta litt etter litt!:)

Skrevet

Æsj, det er lov å kose seg litt ekstra innimellom! Alt er ikke bortkastet for det.

Ikke det tenk på det du har spist, men det du skal spise neste gang. :kose:

Skrevet

Kjære bruker

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Phaedra (mod)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...