AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Hei jeg er en iransk jente på 23 år. Jeg ble kjent med en pakistaner for ca ett år siden. Han var veldig sjarmerende, ga meg masse oppmerksomhet i begynnelsen. Likte alle bildene mine på facebook,statuser,skrev på veggen min osv. det var før vi ble sammen, da vi ble sammen forandret han seg litt. Nå liker han aldri bildene mine på facebook, kommenterer aldri statuser. Kun kontakter meg på innboks og sms. Høres kanskje ikke ut som det er noe galt ,men synes det bare er rart at han ga så mye oppmerksomhet før og nå kontakter han meg bare privat. Ikke så romantisk lenger. Jeg er en veldig rolig og snill jente og han har sagt han stoler hundre prosent på meg.. han kontaker meg hverdag,ringer meg avogtil,skriver på innboksen min. Hvergang jeg tar opp at jeg synes han tar meg litt for gitt, så får han meg til å ombestemme meg og sier at han elsker meg og ingenting er forandret! Men jeg føler det..Sist gang tok jeg det opp. At han må slutte å være så likegyldig mot meg.og at jeg kom til å forlate han hvis han fortsatte Da begynte han å gråte. Hadde aldri forventet det..Så selvfølgelig klarte jeg ikke å forlate han. Han sier jeg er på 1 plass, men for meg virker det som om vennene hans er viktigere enn meg, for han er mer med dem enn meg.. Vi krangler aldri,for han er aldri misfornøyd med noe jeg gjør.for han stoler på meg. Men ofte blir jeg sur på han fordi han virker så lite interessert noen ganger. Jeg kan banne og være slem mot han, mens han ikke sier noe i mot. Bare sier " slapp av. det vil ordne seg . Det kan iriterre meg. Har han ikke egen meninger om ting? Virker som han lever i sin lille lykke boble.. Han har spurt meg om jeg vil gifte meg med han til sommeren. Men jeg blir usikker..hvordan blir det når vi er gift? Han drikker ikke og er ikke ute å fester.. Men henger heller med venna sine enn å bruke tid på meg..Det har gått 1 uke vi møttes idag..Jeg vil møte han hverdag men for han virker det ikke så viktig. Som om han tror jeg vil bare være her uansett for han,, er lost
Ryvre Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Sikkert fordi de som har lest ikke har noe konstruktivt å si (og trollene er borte) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå