Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle brukerne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Raindrops? Katten? Vampen? Og alle dere andre, er dere på påskeferie alle sammen eller? :snurt:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må være noe 'mafian'.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Who cares? Påsken er over på tirsdag. Det er vanlig at forum er mer stille i ferier.

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Katten takket jo for seg.

Men han kommer med noen innlegg en gang i blant. :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De dukker nok opp etterhvert alle sammen, selv om et par av dem har vært litt vell lenge borte nå.

Gjest Bobler
Skrevet

Katten takket jo for seg.

Syntes katten er her hele tiden jeg! :)

Også er det litt morsomt at det blir etterlysninger på KG om noen ikke har skrevet noe på noen dager, i påsken :ler:

Shit, tenk om de har fritid også!!!! :sur:

• Liker 1
Skrevet

Syns det er litt hyggelig med etterlysninger jeg :) Viser jo at folk blir husket.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert hyggelig for de samme folkene som blir nevnt gang på gang, både i etterlysninger, "hvem liker du best"-tråder og "hvem-kunne-du-dratt-på-kino-med-tråde".

Sikkert kjempekjekt for dem. Men for alle oss andre dødlige så er det fort gjort å føle seg både uviktig og glemt ettersom at vi aldri blir nevnt. alltid de samme gamle som blir nevnt, ikke fordi de er mest saklige og best til å diskutere, men fordi de er mest populære og fjaser mest i fjasetråder.

• Liker 2
Skrevet

Syntes katten er her hele tiden jeg! :)

Også er det litt morsomt at det blir etterlysninger på KG om noen ikke har skrevet noe på noen dager, i påsken :ler:

Shit, tenk om de har fritid også!!!! :sur:

For å være på KG er jo jobben vår! :fnise: (Unnskyld Bobler, var bare så fristende)

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg liker å føle meg savnet.. :sjarmor:

Jeg er her jeg altså!:jepp: Jeg aner ikke hvor Raindrops er, men jeg mistenker at Katten kan ha blitt kidnappet og/eller spist av en eller flere kvinns, etter å ha satt i gang seriøs eggstokkrasling i Outfit-tråden. :lur:

Lever du pusekatt? :skravle:

Gjest k(a)os
Skrevet (endret)

Pøh, jeg er aldri i fjasetrådene :snurt:

Edit: Raindrops her, for de som ikke skjønte det :gjeiper:

Endret av k(a)os
  • Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Jeg liker å føle meg savnet.. :sjarmor:

Jeg er her jeg altså!:jepp: Jeg aner ikke hvor Raindrops er, men jeg mistenker at Katten kan ha blitt kidnappet og/eller spist av en eller flere kvinns, etter å ha satt i gang seriøs eggstokkrasling i Outfit-tråden. :lur:

Katten sitter her i sofaen med meg. :lur:

Jeg kasta ut gubben, og kidnappet Katten. Katten var jo heitere enn gubben, så da var det ut med han.

Vi koser oss vi, med "Draw something" og vin øl :lur:

:sengekos:

Endret av Bobler
Gjest Nuppdupp
Skrevet

¨det er påske :kjempesinna: , men heldigvis er den over snart.

Skrevet (endret)

Pøh, jeg er aldri i fjasetrådene :snurt:

Edit: Raindrops her, for de som ikke skjønte det :gjeiper:

Har du byttet navn??? Whyy? Men godt du er her :D

Endret av eplebit
Gjest Vampen
Skrevet

Det er sikkert hyggelig for de samme folkene som blir nevnt gang på gang, både i etterlysninger, "hvem liker du best"-tråder og "hvem-kunne-du-dratt-på-kino-med-tråde".

Sikkert kjempekjekt for dem. Men for alle oss andre dødlige så er det fort gjort å føle seg både uviktig og glemt ettersom at vi aldri blir nevnt. alltid de samme gamle som blir nevnt, ikke fordi de er mest saklige og best til å diskutere, men fordi de er mest populære og fjaser mest i fjasetråder.

Det er jo selvfølgelig veldig hyggelig å høre at du antar at du skriver bedre innlegg og er jevnt over bedre til å diskutere enn oss, men det er litt trist at du føler deg uviktig og glemt fordi du ikke blir nevnt i tråder som dette. Om det er noen trøst, så kan jeg opplyse at prisen for å bli nevnt i tråder som dette ofte er at man også blir nevnt i mindre hyggelige sammenhenger, tiltrekker seg en og annen stalker og, ikke minst, får noen småbitre sleivspark som det du kommer med her i ny og ne. Populær sa du?

AnonymBruker
Skrevet

Katten har nettopp postet bilde i Dagens antrekk-tråden så raska på før han fjerner det igjen.

Gjest Vampen
Skrevet

Katten har nettopp postet bilde i Dagens antrekk-tråden så raska på før han fjerner det igjen.

Hehe, jo takk for tipset, men jeg tror ikke han er en av de som lar bildet ligge ut i 2 min før han fjerner, så jeg tror ikke det haster SÅ mye. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...