Ryvre Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Er det farlig...eller ikke farlig akkurat, men et det dumt å bare spise grønnsaksuppe hver dag? Det er jo ganske sunt, iallefall sunnere enn mye annet. Jeg har ingen matlyst for tiden og har de siste par dagene bare spist grønnsaksuppe, til frokost, lunch og middag. Noen ganger har jeg i kjøttpølser, andre ganger i kylling, mens basen består av poteter, gulrøtter, litt chili, vårløk, gressløk og vanlig løk, og selvfølgelig buljong Jeg vet at disse periodene kan vare ganske lenge, men tidligere har jeg ikke klart å finne noe jeg klarer å få i meg så jeg blir helt slapp og orker ingenting til slutt, så er jo glad for at jeg iallefall får i meg noe
Pria Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Kan ikke tenke meg at det er oe galt med grønnsaksuppe, det eneste du må passe på er at du ikke får i deg for mye salt/buljong.
Ryvre Skrevet 8. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2012 Bruker ca 4 tsk på 10 liter vann (av sånn buljongpulver på boks) så det er jo ikke veldig mye. På boksen står det 2-3 pr 5 liter
Ryvre Skrevet 9. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2012 Hvor mange kalorier er det i la oss si 1 liter grønnsaksuppe kan det være da? Sånn ca selvfølgelig. 1 liter vann med buljong 3 poteter 2 gulrøtter 1 stor chili 5 vårløk En klype hvitløk 1 vanlig løk Har ingen peiling på kalorier og slikt og det kan være greit å vite sånn ca hvor mye man burde få i seg pr dag om man ikke spiser noe annet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå