Gå til innhold

Babymaisens bakeri


stødig

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg endelig skulle opprette en prøvedagbok, for nå er jeg og mannen klare for en bolle i ovnen! :) jeg er 23 år og samboeren/mannen er 24 år. Vi har vært Kjærester i 5 år. Mannen er utdannet snekker, men angra seg og jobber nå som barnehageonkel. Flink med barn og er en veldig skjønn mann. Jeg jobber som snekker (var der jeg og mannen møttes) og trives med det:-)

Tilbake til babylaging... Jeg Har ikke gått på prevansjon av Noen slag på 3 år, pga bivirkninger. Min Syklus er på 30 dager. Jeg hadde EL 1 april, og koste meg masse med mannen den dagen og rundt de tider. Er ikke så sikker på alle uttrykk som blir brukt her, så sier bare at jeg venter TR ca 19 april. MEN, håper hun ikke kommer :)

Sitter å tror jeg har symptomer, men tror det er litt tidlig.... Men kan skrive opp noen jeg tror jeg har alikevell:

-stikking i høyre siden av magen

-MASSE utflod (konstant Våt truse)

- pms, gråter av et lite skrubbsår, humøret svinger

-litt ømme pupper

Men det kan være innbilning som sagt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare legge til at jeg skriver med telefon, derfor kommer det store forbokstaver på noen ord og skrivefeil osv:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :klemmer:

Når jeg våkna i dag, så snødde det ute! 9 april, og det snør. Men det har heldigvis ikke lagt seg noe særlig. :)

Rød dag i dag, det betyr ingen post.. og 0 bankkort. Jeg går rundt å venter på nytt bankkort, fordi mitt ville plutselig ikke fungere mer. Typisk at jeg skulle finne ut av dette når jeg sto i kassa på kiwi, og skulle betale for MASSE varer.. :kjefte: