Gå til innhold

Babymaisens bakeri


stødig

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg endelig skulle opprette en prøvedagbok, for nå er jeg og mannen klare for en bolle i ovnen! :) jeg er 23 år og samboeren/mannen er 24 år. Vi har vært Kjærester i 5 år. Mannen er utdannet snekker, men angra seg og jobber nå som barnehageonkel. Flink med barn og er en veldig skjønn mann. Jeg jobber som snekker (var der jeg og mannen møttes) og trives med det:-)

Tilbake til babylaging... Jeg Har ikke gått på prevansjon av Noen slag på 3 år, pga bivirkninger. Min Syklus er på 30 dager. Jeg hadde EL 1 april, og koste meg masse med mannen den dagen og rundt de tider. Er ikke så sikker på alle uttrykk som blir brukt her, så sier bare at jeg venter TR ca 19 april. MEN, håper hun ikke kommer :)

Sitter å tror jeg har symptomer, men tror det er litt tidlig.... Men kan skrive opp noen jeg tror jeg har alikevell:

-stikking i høyre siden av magen

-MASSE utflod (konstant Våt truse)

- pms, gråter av et lite skrubbsår, humøret svinger

-litt ømme pupper

Men det kan være innbilning som sagt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare legge til at jeg skriver med telefon, derfor kommer det store forbokstaver på noen ord og skrivefeil osv:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :klemmer:

Når jeg våkna i dag, så snødde det ute! 9 april, og det snør. Men det har heldigvis ikke lagt seg noe særlig. :)

Rød dag i dag, det betyr ingen post.. og 0 bankkort. Jeg går rundt å venter på nytt bankkort, fordi mitt ville plutselig ikke fungere mer. Typisk at jeg skulle finne ut av dette når jeg sto i kassa på kiwi, og skulle betale for MASSE varer.. :kjefte:

Ellers har jeg bare daffa rundt, fri fra jobben pga av rød dag. Spist middag hos svigers, sammen med søstra til mannen og Svigerinna mi er visst gravid igjen.. Med sitt tredje barn, 4 mnd på vei.. skulle ønske det var meg! :sukk: Mannen sa høyt ut at han snart håpte at det ble våres tur,til Svigers og søstera. Søte mannen :rodmer: Forhåpentligvis får vi et barn i julegave i år, hvis det klaffer i april!

Venter bare på 12-14 dpo, så jeg kan teste! det er 7 dager til. Vente vente, hmm :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sannelig IKM litt over en uke etter meg ;)

Ja, vi krysser fingrene for det beste såklart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb pga av kvalme og Smerter i magen og ryggen. Har skikkelig lyst på egg og bacon, men vet det ikke holder seg nede :(

8 dpo idag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Våknet med skikkelig jern smak i munnen idag :( nesten så

Jeg kastet opp.. Men dro meg heldigvis opp og pusset tennene og da gikk kvalmen over. Er nå på jobb:) har en liten pause, fint med KG som følger med meg overalt på telefon :) Etter jobber skal jeg på svømming, trene mens jeg venter :)

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...