Gå til innhold

Lavprisekspressen.no HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en syk sønn som skal reise fra Oslo til Arendal med lavprisekspressen.no, men jeg har noen spørsmål

1. Han er student i Tromsø, vil han da få studentpris når han ikke studerer i oslo?

2. Jeg ser bussen har både vanlige seter, og setegrupper der man kan få koblet til laptop etc, er til og med bord mellom setene. Koster disse noe mer, evnt velger man selv hvor man vil sitte eller får man tildelt plasser?

3. Om man ønsker å koble seg til internett under turen hvordan fungerer det i såfall, får man kode ombord, evnt må betale ekstra for det`?

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. ja

2. man setter seg der man vil, tror ikke man kan velge plass på forhånd, alle plassene koster det samme så vidt jeg vet

3. det er et åpent nett tror jeg, man trenger ikke kode og det koster ikke noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Et spm til: Er det strømuttak bare ved setene som har bord, eller er det med 2 seterne (som i vanlige busser) også strømuttak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ja

2. Bussene er 2-etasjes. I andre etasje er det kun doble seter på rekke og rad, mens det i første etasje er i alle fall to sittegrupper der man sitter to og to mot hverandre med bord mellom. Koster ikke noe ekstra, og alle plasser er førstemann til mølla.

3. Trådløst nettverk uten kode, åpent for alle som er i nærheten. Koster ikke noe ekstra.

Mener det er strømuttak ved bordene i første etasje, og spredde strømuttak og enkelte skjøteledninger i andre etasje.

Anbefaler at han er ute i god tid, slik at han får sikret seg en grei plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle si i fra at han må huske studentbevis og semesterkort for å få rabatt, de pleier å være nøye på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...