Gå til innhold

Nordbyshopping


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen erfarne harryhandlere her? Skal til strömstad om noen uker og skal bruke et par lapper på å fornye garderoben. Noen butikker jeg bør få med meg? Er 22 år og litt preppy men til tider rocka i stilen. Tenkte å ta turen til new yorker siden jeg har noen hyggelige minner fra klassetur, men er det noe ok klær og tilbehør der ennå? Smaken og kresenheten endrer jo seg litt med årene.

Skal fornye siden jeg har vært syk en stund og spart opp litt penger hele tiden, er ennå syk så prisklassen er relativt billig men ok kvalitet.

Hva er dine must have basics i garderoben? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner aldri noe jeg syns er fint på New Yorker, men det kan jo være fordi jeg ikke helt passer inn i stilen :) Jeg syns forøvrig det stort sett er de samme klesbutikkene på Nordbysenteret som på Oslo City..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler alltid masse undertøy på NEwYorker, det er det eneste jeg finner der:) Ellers går det i treningsklær o.l. fra Stadium(men det er vel kanskje ikke det du skal ha..). De har jo stort sett de samme butikkene som i Norge, Gina, HM, Cubus, VeroModa, BikBok osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...