AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er en ung dame som vurderer hårtransplantasjon. Har medfødte viker, og det plager meg veldig. Har samme frisyre hele tiden for å skjule det, og hater når vinden f.eks blåser det opp, eller når en mann forsøker å ta håret bak øret mitt. Det er så stygt, og det går utover selvtillitten min. Klarer ikke slutte å tenke på det, misunner de som har fint hårfeste. Vil så gjerne kunne ha håret i hestehale, sette det opp, og ikke måtte passe på at det dekker over vikene til en hver tid Så det jeg lurer på, er om noen av dere vet om noen klinikker i Oslo som utfører dette? Eller om noen har erfaringer å dele med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 8. april 2012 #2 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er en ung dame som vurderer hårtransplantasjon. Har medfødte viker, og det plager meg veldig. Har samme frisyre hele tiden for å skjule det, og hater når vinden f.eks blåser det opp, eller når en mann forsøker å ta håret bak øret mitt. Det er så stygt, og det går utover selvtillitten min. Klarer ikke slutte å tenke på det, misunner de som har fint hårfeste. Vil så gjerne kunne ha håret i hestehale, sette det opp, og ikke måtte passe på at det dekker over vikene til en hver tid Så det jeg lurer på, er om noen av dere vet om noen klinikker i Oslo som utfører dette? Eller om noen har erfaringer å dele med meg? Har du vurdert løshår? Det finnes halvparykker man kan bruke på toppen av hodet, hvor håret da faller ned og blander seg med ditt eget. Det er kanskje en dyr investering, men det er flott å se damer rette ryggen fordi de føler at håret er en pryd igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #3 Del Skrevet 8. april 2012 Har du vurdert løshår? Det finnes halvparykker man kan bruke på toppen av hodet, hvor håret da faller ned og blander seg med ditt eget. Det er kanskje en dyr investering, men det er flott å se damer rette ryggen fordi de føler at håret er en pryd igjen. Jeg skal transplantere hår til høsten. Er også jente. Har mistet en del hår pga hudsykdom, som jeg nå er frisk fra. Jeg skal til Poseidonklinikken, de virker bra, har vært der og snakket med dem.. Mye mer behagelig å vite at håret er der for alltid, enn å bruke extentions oll. De må man jo også passe på at ikke syns, så det blir jo bare et nytt problem. billigere i lengden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #4 Del Skrevet 8. april 2012 Takk for forslaget, men jeg vil ha noe permanent, ikke løshår.. Og tror ikke det hadde hjulpet så mye i mitt tilfelle.. F.eks hvis jeg vil ha alt i hestehale bakover, så synes jo vikene foran. Så vil at det skal vokse hår ut derfra. Litt vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #5 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg skal transplantere hår til høsten. Er også jente. Har mistet en del hår pga hudsykdom, som jeg nå er frisk fra. Jeg skal til Poseidonklinikken, de virker bra, har vært der og snakket med dem.. Mye mer behagelig å vite at håret er der for alltid, enn å bruke extentions oll. De må man jo også passe på at ikke syns, så det blir jo bare et nytt problem. billigere i lengden også. TS her. Vet du hva slags metode de skal bruke, og ca hvor mye det vil koste? Hadde gjort livet mitt så mye bedre om jeg slapp å tenke på dette problemet, så er villig til å betale en del for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #6 Del Skrevet 8. april 2012 TS her. Vet du hva slags metode de skal bruke, og ca hvor mye det vil koste? Hadde gjort livet mitt så mye bedre om jeg slapp å tenke på dette problemet, så er villig til å betale en del for det. Sjæl! Er student og har egentlig ikke penger, men må bare.. Det koster 25000 i mitt tilfelle, og da er det snakk om 800 hår som skal transplanteres. Ca 30 kr pr hår kanskje da? Men jeg vet ikke hvor mye du trenger. Uansett trenger jeg minst tre behandlinger, de to neste vil koste 20000 hver. Men man kan ikke gjøre mer enn en behandling pr år uansett tror jeg, så det får bare gå. Det tar nemligbca ett år før resultatet er helt klart. Det står masse om metoden på hjemmesidene deres. sjekk bloggen til storm Pedersen, han har tatt vikene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #7 Del Skrevet 8. april 2012 Sjæl! Er student og har egentlig ikke penger, men må bare.. Det koster 25000 i mitt tilfelle, og da er det snakk om 800 hår som skal transplanteres. Ca 30 kr pr hår kanskje da? Men jeg vet ikke hvor mye du trenger. Uansett trenger jeg minst tre behandlinger, de to neste vil koste 20000 hver. Men man kan ikke gjøre mer enn en behandling pr år uansett tror jeg, så det får bare gå. Det tar nemligbca ett år før resultatet er helt klart. Det står masse om metoden på hjemmesidene deres. sjekk bloggen til storm Pedersen, han har tatt vikene! Åja, regnet vel med noe rundt der. Synd at det er så dyrt, men håper det er verdt det.. Men er det sånn at håret er langt med en gang det er flyttet? Eller må man vente til det vokser ut? Isåfall må det jo se rart ut, med kort hår som vokser ut i pannen, frem til det blir lengre..? Men skal sjekke ut siden og bloggen Vet du om det er lang ventetid forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #8 Del Skrevet 8. april 2012 Åja, regnet vel med noe rundt der. Synd at det er så dyrt, men håper det er verdt det.. Men er det sånn at håret er langt med en gang det er flyttet? Eller må man vente til det vokser ut? Isåfall må det jo se rart ut, med kort hår som vokser ut i pannen, frem til det blir lengre..? Men skal sjekke ut siden og bloggen Vet du om det er lang ventetid forresten? Noen måneder ventetid, to-tre ca. Nei, det må vokse ut, så det blir noen antenner en stund ja.. også må man barbere en stripenpå bakhodet, fra øre til øre.. Det får bare gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #9 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg ville ikke tatt sjansen på hårtransplantasjon. Det ser ofte helt jævlig ut etter ti år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #10 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg ville ikke tatt sjansen på hårtransplantasjon. Det ser ofte helt jævlig ut etter ti år. Hvordan da?? Og hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2012 #11 Del Skrevet 8. april 2012 Men er det ikkje vanleg med vikar, då? Det er jo ei av dei to vanlegaste hårformene i panna, nokre har bue og nokre har vikar. Eg har vikar, men det plagar meg ikkje ein millimeter. Kan du ikkje berre klippe pannelugg då? Då syns det iallfall ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2012 #12 Del Skrevet 8. april 2012 Google widow's peak hairline, så ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #13 Del Skrevet 27. august 2019 Hvordan har det gått med dere som vurderte hårtransplantasjon ? Anonymkode: e7173...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #14 Del Skrevet 17. april 2020 Ja, hvordan gikk det? Anonymkode: 40dc2...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå