Steinar40 Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Hva er kjærlighet for deg? Og hvor mye betyr den egentlig?
Gjest Indra Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Kjærligheten er det viktigste man kan tro på her i livet.
Gjest Tidssone Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Nei. Det viktigste man skal tro på i livet er seg selv. Har man ikke kjærlighet til seg selv, kan man heller ikke gi kjærlighet til andre. 2
Gjest Indra Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Nei. Det viktigste man skal tro på i livet er seg selv. Har man ikke kjærlighet til seg selv, kan man heller ikke gi kjærlighet til andre. Jeg snakker om tro, ikke selvtillit. Jeg trenger ikke å tro på meg selv. Jeg vet hva jeg er god for.
strawberry Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Akkurat nå føler jeg at kjærlighet bare er en illusjon. Til tross for at jeg ikke klarer å få en gutt (mann, kanskje?) ut av hodet..
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Den betyr utrolig mye for meg. Har verdens flotteste kjæreste som jeg elsker over alt på jord og som elsker meg også. Men er ikke alltid det er like flott med tanke på hva som kan forekomme, for eksempel sjalusi.
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2012 Jeg føler meg lurt av kjærligheten... Snakker du om kjærligheten eller forelskelsen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå