AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Har ikke samvittighet til å spise alt det jeg spiser i påsken... men jeg klarer ikke la være heller.. det er så godt. så derfor er eneste løsning; spise alt jeg klarer-->drikke lunkent vann ---> spy = new start!!!!!!!!!!!!without regrets.... :-( 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Har ikke samvittighet til å spise alt det jeg spiser i påsken... men jeg klarer ikke la være heller.. det er så godt. så derfor er eneste løsning; spise alt jeg klarer-->drikke lunkent vann ---> spy = new start!!!!!!!!!!!!without regrets.... :-( Nei, det er du ikke alene om. Jeg har gjort dette i 2,5 år. Bulimi er ikke noe du har lyst å utsette kroppen din for! Søk hjelp så fort som mulig, det er mitt eneste råd.
Gjest Daenerys Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Du trenger hjelp, dette er absolutt ikke vanlig.
ninuska_ Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen ninuska_, mod 1
Fremhevede innlegg