AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg pleier alltid å ha p-pille brette i jakka mi. Men for noen dager skjedde det noe rart, hele brette har blitt skikkelig stivt. Og noen av p-pillene har blitt "skyvet" bort fra der de skal være på brette, om dere skjønner. Ser nesten ut som brette har vært vått, men det vet jeg at det ikke har vært.. Er det farlig å ta dem for det, eller burde jeg kaste de?
Cuddlegirl Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Om det bare har vært vått tror jeg ikke det er noe å bry seg om
Gjest O___o Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Jeg pleier alltid å ha p-pille brette i jakka mi. Men for noen dager skjedde det noe rart, hele brette har blitt skikkelig stivt. Og noen av p-pillene har blitt "skyvet" bort fra der de skal være på brette, om dere skjønner. Ser nesten ut som brette har vært vått, men det vet jeg at det ikke har vært.. Er det farlig å ta dem for det, eller burde jeg kaste de? Ikke kast de. Lever de til apoteket. 1
Mari*Nade Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Spør på apoteket ja, og dersom de ikke kan brukes tar de i mot pillene der, og kanskje kan du få nye? IKKE kast dem i søpla!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå