Liz-B Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg begynte med levaxin i nov 2011 fordi jeg fjernet skjoldbruskjertelen som produserte antistoffer. Dette syntes på blodprøveverdien Anti-TPO. den var >1300. Uff...... den skal være <15. Jeg bruker nå 125 mg levaxin 6 dgr. i uken og 72 mg 1 dag i uken etter råd fra spes. overlege. Men........... jeg føler at jeg har mange ubehagelige bivirkninger av tabl. Bl.a. hodepine, vondt i halsen, hjerteklapp, nervøsitet, indre uro, søvnløshet og irritabilitet. Jeg tror dosen jeg tar er altfor høy??????
Thomasine Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Svarte et annet sted også - noen måneder på Levaxin viser deg ingenting!! Det tok meg flere år (4 -5) før min dosering ble riktig. Hver dose måtte jeg prøve ut lenge før den viste om det stemte eller ei...smør deg med tålmodighet! Etterhvert når du finner dosen din blir livet bra igjen!
Liz-B Skrevet 7. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2012 Takk for svar :o) Men kjenner du igjen noen av bivirkningene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå