Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Hei! Er det noen som har erfaringer med Naprapatlandslagets klinikker?
Skina Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Ja det har jeg og de er helt topp. Jeg har bare gode ord å si om de.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 (endret) Kan jeg spørre hvor i landet du var? Takker for svar, forresten Edit: jeg ble opprinnelig intressert i dette fordi jeg leste man kunne få hjelp med kosthold i forbindelse med matintoleranser osv. Leser videre om naprapati generelt, og det ser jo ikke ut til at dette er noe de egentlig skal drive med. Noen som har erfaringer om det/vet om dette egentlig er noe naprapater har greie på? Endret 7. april 2012 av ~Fantabulous_kitten~
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Naprapater kan hjelpe deg veldig godt, og har peiling på det meste. Hvis du kommer inn med noe de ikke har hørt om før, så undersøker de det, eventuelt tar inn flere fagpersoner. Min erfaring.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Naprapater kan hjelpe deg veldig godt, og har peiling på det meste. Hvis du kommer inn med noe de ikke har hørt om før, så undersøker de det, eventuelt tar inn flere fagpersoner. Min erfaring. Men på hvilken måte er det de "har peiling på det meste"? Utdannet innen alt da, eller? Og om de "tar inn flere fagpersoner", hva vil det si? Anbefaler deg til å dra til offentlig/privat helsetjeneste de har avtaler med? Mener ikke å kverulee her, altså.... Kan jeg spørre hvilken klinikk du har erfaringene dine fra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå