Gå til innhold

celulitter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 18år som sliter med cellulitter på rumpa. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det bort. Jeg trener hver ukedag og noen helger før konkurranser i idretten min.

Hva er beste måten og få fjernet det på uten å gå til hudpleier? Vil ikke gå på stranden til sommeren med rumpen full av appelsinhud. så plis hjelp meg :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper å slanke seg.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 1.70 og veier 52 kilo, vet ikke hvor mye mer det er lurt og slanke seg jeg?

Greia er at jeg har ganske trent kropp på resten av meg, jeg har markert mage osv. men rumpa sliter jeg med.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner får celulitter,sånn er det bare!

AnonymBruker
Skrevet

det er ingen muligheter for å få det bort?

Gjest zebra:)
Skrevet

Du skal ihvertfall IKKE slanke deg! Du er jo kjempetynn,jente!!!! Jeg er hudterapeut, du bør massere området daglig når du dusjer,holde igang sirkulasjonen og holde området varmt, hvis du drikker kaffe så bør du kun drikke en kopp per dag,ikke mer! Koffein har en gunstig effekt. Videre anbefaler jeg et glass rødvin i ny og ne,men ikke mer! trening med rockering på rumpa kan også ha effekt. Alfa omega er ihvertfall å opprettholde en god blodsirkulasjon og holde området varmt,slik at vevet ikke "dør".

Jeg er sikker på at du er fin akkurat slik du er:-)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! :)

dette skal jeg prøve ut, takk for tipsene.

Drikker verken kaffe eller rødvin, men da skal jeg prøve et glass rødvin i ny og ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...